امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77751
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, مصاحبه و گفتگو, ورزشی تاریخ انتشار : 07 بهمن 1396 - 22:44 | | ارسال توسط :

اقدامات لازم برای برگزاری دربی آرام مازندران اتخاذ شد

رییس اداره ورزش و جوانان بابل گفت: تدابیر و اقدامات لازم برای برگزاری دربی همراه با آرامش اتخاذ شد، امیدوارم مشکلی برای تیم‌ها به وجود نیاید و در انتهای بازی بتوانیم بگوییم چه میزبان، مهمان و تماشاچی‌های خوبی بودیم.

به گزارش بابل نوین، حبیب‌الله امیرنیاشوب رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بازی روز یکشنبه دو تیم خونه به خونه و نساجی بسیار حساس است و متاسفانه سال گذشته درگیری‌هایی بین هواداران پیش آمد بنابراین برای کاهش درگیری‌ها اقداماتی انجام دادیم.

وی افزود: عدم استقرار سرویس بهداشتی در سمت سکوهای مهمان ورزشگاه هفت تیر بابل از دلایلی بود که سال گذشته درگیری بین هواداران را بوجود آورد زیرا هوادارن نساجی به منظور استفاده از سرویس بهداشتی مجبور به رفت‌وآمد از نزدیکی هواداران خونه به خونه می‌شدند که در بازی به این حساسی امکان درگیری را افزایش می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: به منظور کاهش درگیر و با هماهنگی شهرداری بابل کانکس‌هایی آماده شدند و در سمت سکوهای هواداران مهمان قرار داده شد تا دغدغه درگیری کاهش پیدا کند.

رییس اداره ورزش و جوانان بابل تصریح کرد: از مدت‌ها قبل برای هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت برگزاری مناسب دربی مازندران جلساتی تشکیل دادیم و آخرین جلسه نیز  صبح شنبه در فرمانداری برگزار شد، در این جلسه مسئولان انتظامی، نماینده حراست اداره کل ورزش مازندران، مسئول تدارکات بازی و نماینده‌ای از باشگاه خونه به خونه حاضر شدند و در خصوص مقدمات برگزاری مسابقه تصمیم‌گیری انجام شد.

وی افزود: همچنین نیروهای انتظامی از محل ورزشگاه بازدید کردند و تصمیم بر آن شد ۸۰۰ نیرو و یگان ویژه در داخل و خارج زمین، حد فاصل کشوری و ورودی قائمشهر حاضر باشند تا درگیری اتفاق نیفتد.

امیرنیا شوب در پایان ضمن ابراز امیدواری از برگزاری دربی آرام گفت: تدابیر و اقدامات لازم برای برگزاری دربی همراه با آرامش اتخاذ شد، ما همه شرایط را مهیا کردیم و امیدوارم مشکلی برای تیم‌ها به وجود نیاد و در انتهای بازی بتوانیم بگوییم چه میزبان، مهمان و تماشاچی‌های خوبی بودیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.