امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 85424
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 05 بهمن 1397 - 10:29 | | ارسال توسط :

امحاء و معدوم سازی بیش از ۵ میلیارد کالای قاچاق در مازندران

به گزارش بابل نوین، جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از امحاء و معدوم سازی بیش از ۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریالی کالای قاچاق فاقد هرگونه ضوابط فنی، ایمنی و بهداشتی در سطح استان خبر داد . حسن مفخمی شهرستانی اظهارکرد:در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و معدوم سازی کالاهای فاقد مجوز بهداشتی […]

به گزارش بابل نوین، جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از امحاء و معدوم سازی بیش از ۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریالی کالای قاچاق فاقد هرگونه ضوابط فنی، ایمنی و بهداشتی در سطح استان خبر داد .

حسن مفخمی شهرستانی اظهارکرد:در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و معدوم سازی کالاهای فاقد مجوز بهداشتی و ایمنی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: در همین خصوص بیش از ۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دخانی، انواع موادغذایی و داروهای غیر مجاز به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: با توجه به اینکه کالاهای مکشوفه فاقد هرگونه ضوابط فنی، ایمنی، بهداشتی بوده با حضور دستگاه های مختلف و پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز قضائی این مقدار کالا امحاء و معدوم شد.

/ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.