امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61971
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 01 مرداد 1396 - 13:32 | | ارسال توسط :

امسال یک میلیون و ۴۱۴ هزار کلاس اولی داریم

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۴۱۵ کلاس اولی داریم، گفت: با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم پیمان شدیم تا کانون را به ۶۳ هزار ۳۳۲ مدارس ابتدایی بیاوریم.

به گزارش بابل نوین، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش امروز در گردهمایی مشترک معاونان آموزش ابتدایی و مدیران کل کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش اهمیت به مقطع ابتدایی را در عمل نشان داد، اظهار داشت: نشانه این اهتمام عملی فراهم شدن زمینه‌های انعقاد تفاهم‌نامه بین معاونت آموزش ابتدایی و کانون پرورش فکری است.

وی افزود: همه ما با کانون بزرگ شدیم و با قصه‌های آن بچگی کردیم و مفاهیم بزرگ را در قالب‌های زیبا آموختیم.

حکیم‌زاده با بیان اینکه متاسفانه اکنون بزرگسالان، کودکی کودکان را از آن‌ها گرفته‌اند، گفت: بازی‌های رایانه‌ای کودکان را منزوی کرده‌اند و تلاش داریم از پیشروی چنین روندی جلوگیری کنیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: برای رسیدن به این هدف با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم پیمان شدیم تا کانون با روش‌های خوب و کودک پسند خود را به ۶۳ هزار ۳۳۲ مدارس ابتدایی بیاوریم.

وی به دلایل انتخاب کانون اشاره کرد و بیان داشت: کانون عملگرا و اصیل است و قدمت ۵۰ ساله آن از انگیزه‌های درست موسسان برای رشد فکری و اجتماعی کودکان کشور حکایت می‌کند.

حکیم‌زاده با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تکنولوژی نباخته است، عنوان کرد: کانون تکنولوژی را به خدمت گرفته و هنوز به روشهای اصیل خود متعهد است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ادامه داد: با تفاهم نامه‌ای که امروز بین کانون و معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بسته شد بیش از ۷ میلیون و ۶۴۸ هزار کودک ابتدایی از خدمات موثر و مفید این کانون بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: امسال یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۴۱۵ کلاس اولی داریم./ص

خبرگزاری دانشجو
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.