امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 74780
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 29 آذر 1396 - 17:18 | | ارسال توسط :

اموال مسروقه در طرح پاکسازی مناطق آلوده ساری کشف شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از کشف مقادیرقابل توجهی اموال سرقتی و مقادیری موادمخدر در طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در ساری خبر داد.

به گزارش بابل نوین،  سرهنگ ناصر علی صفر پور اظهار داشت: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان، مجرمان سابقه‌دار، طرح عملیاتی ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضایی و در عملیاتی ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم‌خیز، ۴ دستگاه موتور سیکلت، ۱۵ قبضه سلاح سرد، چهار دستگاه ضبط و پخش خودرو، ۱۵ دستگاه باند و تجهیزات داخلی خودرو، دو حلقه لاستیک اتومبیل ، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و مشروبات الکلی کشف کردند.

صفرپور با اشاره به اجرای موفقیت‌ آمیز این طرح، گفت: در این طرح چهار متهم به سرقت از سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، گفت: هدف از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.