امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 26928
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 01 تیر 1395 - 18:06 | | ارسال توسط :

امیدوارم طرح بزرگ گردشگری رودخانه بابلرود هرچه زودتر نهایی شود تا مردم ۴ شهر شمالی از اجرای آن بهرمندشوند

شهردار امیرکلا ضمن خبر طرح بزرگ گردشگری رودخانه بابلرود خواستار هرچه سریعتر اجرایی شدن این طرح شد

شفیعی۱

به گزارش بابل نوین، سیدمرتضی شفیعی شهردار امیرکلا در مراسم جشن میلاد امام‌حسن‌مجتبی(ع) در تالار خونه به خونه بابل اظهار کرد: در مورد طرح گردشگری و لایروبی رودخانه بابلرود صحبت های مقدماتی انجام شده و فعلا در مرحله عقد قرارداد با مشاورین هستیم تا طرح مناسب را ارائه دهند و با کمک اداره کل بنادر و کشتیرانی شاهد لایروبی و بهره‌برداری از بستر طرفین رودخانه باشیم.

وی افزود: شهر امیرکلا علی‌رغم سابقه ۶۲ ساله هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده و با همتی که در سال‌های اخیر میان مسئولان شهرستان و شهر امیرکلا در کنار تلاش‌های قابل تقدیراعضای محترم شورای اسلامی این شهر و خیرین نیک‌اندیشی چون برادران حسن‌زاده به دلیل تعلق خاطری که به موطن خود امیرکلا دارند و در راستای اعتلای این شهرزحمت می‌کشند و ان‌شالله شاهد ارتقاء این شهر خواهیم بود.

شهردار امیرکلا ادامه داد: خوشبختانه قدم‌های اولیه پیشرفت ساختار شهری برداشته شد و در کنارسایر پروژه‌های عمرانی شهری با دو پروژه درمانی و حسینه بزرگ شهری که امروز شاهد کلنگ‌زنی آن بودیم قطعا ارتقا سطح رفاهی شهر امیرکلا را شاهد خواهیم بود.

این مقام مسئول شهری امیرکلا تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی، شهرداری‌ها مطمعنا نمی‌توانند به تنهایی قدم‌هایی در جهت برآورد ساختن نیازهای رفاهی شهری بردارند، پیشرفت و شکوفایی شهرها در شرایط کنونی با همکاری بخش خصوصی محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرداری امیرکلا در این مسیر طرح‌های متعددی دارد، بطور مثال با همت سرمایه‌گذاران متعدد برنامه های مختلفی در دست اقدام داریم که از آنجمله می توان به مراسم کلنگ‌زنی اولین پروژه تجاری شهر امیرکلا با همکاری بخش خصوصی در روزهای آتی اشاره کرد که مجوزهای لازمه از کمیسیون ماده ۵ اخذ شده است.

اصلی ۲ جویبار

مهندس شفیعی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی تخصصی شایسته نخبگان این شهر افزود: یکی از برنامه‌های مهم مجموعه مدیریت شهری با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر احداث اولین مدرسه مکانیزه و تمام هوشمند امیرکلاست که از برکات آن نخبگان شهر بهره‌مند خواهند شد و امیدواریم از منظر آموزشی نیز شهرداری بتواند خدمات شایسته جهت ارتقاء سطح علمی و فرهنگی شهر ارائه نماید.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و توریسم امیرکلا خاطر نشان کرد: بابلرود در کنار شهر امیرکلا فرصت مناسبی است در جهت رونق صنعت توریسم است و استارت کار در این زمینه زده شده، نشست با مدیران اداره کل بنادر و کشتیرانی کشور انجام، قرار بر این شد در قالب طرحی ویژه‌ای طول مسیر رودخانه بابلرود را از سرچشمه‌های البرز تا دریای خزر به همت شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرهای بابل، امیرکلا، هادی‌شهر و بابلسر لایروبی و ایجاد فضای مناسب تفریحی در طرفین این رودخانه شاهد باشیم.

شهردار امیرکلا خبر از ارائه طرح جامع شهری داد و اظهار کرد: بحث اصلاح حریم شهر با توجه به توسعه شهری در ضلع غرب شهر امیرکلا رونق دارد و طرح جامع شهری با رویکرد تغییر اراضی زراعی به تجاری بر این مبنا تهیه شده است تا بحث اقتصادی و معیشت منطقه را تامین و شاهد رفاه شهری باشیم.

۲

سید مرتضی شفیعی در پایان با اشاره به پتانسیل های مدیریتی و ورزشی این شهر گفت: در بحث ورزش هم به‌دنبال پیگیری زمین فوتبالی بودیم که مباحث حقوقی آن با همکاری برادران حسن زاده مرتفع شده و امیدواریم  بتوانیم با در اختیار قرار دادن این زمین به تیم خونه به خونه که افتخار شهر امیرکلا و استان مازندران است در جهت پیشرفت و رونق ورزش شهر و استان گام بلندی برداریم تا با رویکرد ارتقا ورزشی بتوانیم وظیفه خود را در قبال مردم و ورزشکاران انجام دهیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.