امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63712
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 24 مرداد 1396 - 10:37 | | ارسال توسط :

انتقادات خبرنگاران فرصتی برای اصلاح امور و ارتقای امنیت جامعه است

فرمانده انتظامی بابل گفت: خداوند را شاهدم که جز خوبی از عزیزان خبرنگار ندیدیم و انتقادات خبرنگاران را فرصتی برای اصلاح امور، ارتقای امنیت و پیشرفت جامعه می‌دانم.

 

به گزارش بابل نوین، سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده منطقه انتظامی شهرستان بابل در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و توان بالای رسانه در جامعه امروز می‌توان از فرصت‌ها برای اطلاع‌رسانی در عرصه اقدامات پلیسی استفاده کرد چون امروز دایره بزرگی از خوراک فکری مردم توسط رسانه‌ها داده می‌شود.

وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در این جلسه بیشترین همکاری رو در طول سال گذشته با مجموعه نیرو انتظامی داشتند که باید قدردان این زحمات بود.

فرمانده نیروی انتظامی بابل ادامه داد: هماهنگی خبرنگاران با نیروی انتظامی می‌تواند برای آگاهی بخشی درست به مردم و توجه به ارتقای امنیت و آرامش جامعه است.

این مقام مسئول نظامی تصریح کرد: خبرنگاران می توانند رابط خوبی بین مردم و مسئولان علی‌الخصوص نیروی انتظامی باشند تا در صورت لزوم از فضای اطلاعات بین مردم و خبرنگاران برای کیفی‌تر کردن مساله امنیت شهروندی استفاده کرد.

سرهنگ جعفری گفت: خداوند را شاهدم که جز خوبی از عزیزان خبرنگار ندیدیم و انتقادات خبرنگاران را فرصتی برای اصلاح امور، ارتقای امنیت و پیشرفت جامعه می‌دانم، با توجه به گسترش فضای مجازی برخی از انتقادات بجاست اما برخی دوستان اقداماتی انجام می‌دهند که باعث تضعیف روحیه پلیس می‌شود.

وی افزود: نیروی انتظامی تلاش خود را برای حضور در تمامی صحنه‌های اجتماعی دارد تا مشکلی پیش نیاید و از این رو جهت برخوردها و تعاملات پلیس با آحاد مردم تا جایی که در توان ما است پرسنل را نصیحت می‌کنیم با مردم مدارا کنند و بر این رویه تاکید داریم.

فرمانده انتظامی بابل با اشاره به برنامه‌های فرهنگی نیروی انتظامی برای پرسنل خود اظهار کرد: همیشه ارتقای کیفی تعاملات پرسنل برای ما در اولویت قرار داشت و از همین رو در بحث فرهنگی به جد ورود کردیم که در این زمینه مباحث قرآنی رتبه اول و دوم برتر استانی هستیم.

وی ادامه داد: در مباحث اجتماعی و ارائه خدمات روانشناسی ۷۲۱ مشاور توسط پنج مددکار اجتماعی ما در پنج ماهه اول انجام شد که ۷۱ درصد از این مراجعات اختلاف خانوادگی بود که منجرب به صلح و سازش شده است.

جعفری در پایان گفت: ارتقای تعالی رفتار کارکنان کلاس‌های متعدد گذاشته می‌شود هر پنج‌شنبه کلاس آگاهی‌سازی پرسنلی برگذار می‌کنیم و جزو اولویت مدیریت کیفیت در کوپا نیروی انتظامی ارتقای سطح فرهنگی پرسنل است.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.