امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54290
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 22 فروردین 1396 - 16:25 | | ارسال توسط :

انتقاد رییس ستاد انتخابات از اظهارات برخی نامزدها

به گزارش بابل نوین، رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه برخی حرف‌ها پایه‌های انقلاب و امنیت کشور را مورد هدف قرار می‌دهد، گفت:‌ افرادی که پا به عرصه انتخابات می‌گذارند مراقب باشند با اقدامات خود موجب آسیب امنیت ملی کشور نشوند. علی اصغراحمدی در جمع خبرنگاران درباره اظهارات برخی از نامزدها برای جلب توجه و […]

به گزارش بابل نوین، رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه برخی حرف‌ها پایه‌های انقلاب و امنیت کشور را مورد هدف قرار می‌دهد، گفت:‌ افرادی که پا به عرصه انتخابات می‌گذارند مراقب باشند با اقدامات خود موجب آسیب امنیت ملی کشور نشوند.

علی اصغراحمدی در جمع خبرنگاران درباره اظهارات برخی از نامزدها برای جلب توجه و عبور از خطوط قرمرز گفت:  برخی حرف‌ها تحت عنوان ارائه آمار و یا برخی مطالب و تخریب برخی قضایا، پایه‌های انقلاب و امنیت کشور را مورد هدف قرار می‌دهد که این اتفاقات به نفع کشور ما نیست.

رییس ستاد انتخابات کشور از تشکیل کمیته امنیت انتخابات در شورای امنیت کشور خبرداد و گفت: این کمیته بدون هیچ تعارفی مسائل را رصد می‌کند. وظیفه ما این است که همه ابعاد انتخابات از جمله تامین امنیت انتخابات را اجرا کنیم. اگر با مسائلی روبرو شویم حتما تذکر و به مراجع ذیربط گرازش می دهیم.

معاون وزیر کشور گفت: به بزرگانی که به این عرصه پا گذاشته و می‌گذارند توصیه می‌کنم یادشان و یادمان باشد که این کشور برپایه خون شهدای عزیز ادامه یافته و ان شالله به این موارد دقت کنیم و مراقب باشیم با اقدامات خود موجب آسیب امنیت ملی کشور نشویم.

او در پایان گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری همه باید دقت کنیم تا مّر قانون، سلامت و نشاط انتخابات را  بویژه امنیت را در این کشور تامین کنیم.

منبع:ایلنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.