امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 46858
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 13 بهمن 1395 - 9:43 | | ارسال توسط :

انجام عملیات روکش آسفالت در جاده های مازندران

عمليات روكش آسفالت در جاده های مازندران با جديت در دست اجرا است.

به گزارش بابل نوین، بهنقل از  باشگاه خبرنگاران جوان عباسعلی نجفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت در جاده های اصلی و شریانی استان با جدیت در دست اجرا است، گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی استان و عوامل مختلف محیطی فعالیتهای گسترده ای در زمینه ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت محورهای ارتباطی استان توسط این اداره کل انجام شده است.

وی افزود: از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای روکش آسفالت مناسب و اقتصادی بودن آن است.

نجفی گفت: از این رو به منظور تسهیل در تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای ۱۳۹ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در سطح همه محورهای اصلی استان، از جمله محور هراز، سوادکوه، کندوان، دوآب کجور، بهشهر زاغمرز ، آمل بابل قدیم اجرا شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن ، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.