امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 30384
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سوال مردم/پاسخ مسئولان, مذهبی تاریخ انتشار : 11 مهر 1395 - 19:38 | | ارسال توسط :

انصار حزب‌الله بابل برعلیه شهرداری این شهر بیانیه صادر کرد

انصار حزب‌الله بابل در مقابل متمرکز شدن تبلیغات هیات‌های مذهبی شهر بابل برای عزاداری در ماه محرم توسط شهرداری این شهر بیانیه صادر کرد.

%d8%a7%d9%86%d8%b5%d8%a7%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c

به گزارش بابل نوین، در پی متمرکز شدن تبلیغات هیات‌های مذهبی برای استقبال از محرم در سطح شهر بابل توسط شهرداری این شهر و جلوگیری از نصب بنرها در جای‌جای شهر انصار حزب‌الله بابل با رویکرد انتقادی به اتاق فکر این مجموعه خدماتی بیانیه‌ای در فضای مجازی به‌شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

لا حول ولا قوه الاباالله العلی العظیم

تعرض به تبلیغات دستگاه امام‌حسین(ع) آن‌هم به بهانه ساماندهی تبلیغات شهری یا زیباسازی شهر(بهارنارنجی!!)از تحفه‌هایی بود که از سردار‌ بسیجی که ادعای دغدغه‌مندی حفظ ارزش‌ها را داشته توقع نمی‌رفت! توهینی که در دوره هیچ شهرداری باتمام مشکلات و مفاسد دیده نشد!

البته با عقبه فکری ایشان که بعضا منتسب به حامیان فتنه ۸۸ هستند، و بی‌توجهی ایشان به دغدغه‌های دلسوزان خالص انقلاب مبنی بر تبرا جستن از این جمع سهم خواه که شهرداری را تبدیل به مرکز تست تفکرات مسموم و انحرافی خود نمودند، قلمی قرمز براین توقع می‌کشد و مهر اثباتی برطراحی برنامه درازمدت بهارنارنجی‌ها جهت تصدی شورای شهر، شهرداری، نمایندگی مجلس می‌زند که حداقل خطر نفوذ این جریان مشکوک‌الهویه چپاول فرهنگ اهل بیتی این دیار و تبدیل دارالمومنین به بهار نارنجی که یا از خانه خلیلیان نشات گرفته و یا از پل محمدحسن‌خان قاجار و شاید هم از برج دیدبانی قصر شاهنشاه عاری از مهر!

البته این جمع فرهنگ بابل را نیز مدیون اساتید فرهنگ بازشان که از شهدای زنده  و فتنه انگیز ۸۸  بودند، می‌داند.
یادآور می‌شویم خدمت شهردار که این عزیزان هیئتی بعضا با وجوهات پاک و متبرکی از روزه و نماز استیجاری هزینه‌های هیئت وتبلیغات آنرا که شما صدبرابر و شاید هم بیشتر از آن را در سه شب برای به اثبات رساندن اینکه شهر شما فقط شهر بهارنارنج است، به تاراج بردید غافل از آنکه به دیناری ازآن مجموعه‌های فرهنگی شهر نیازمند و آه می‌کشند!

بله این جماعت اکثرا نه وامدار اداراتند و نه مواجب‌بگیر موسسات مالی خود مختار! که اسپانسرهای مالی جریان فتنه و منتسبینشان درامروز شده‌اند و با سو استفاده از نام اهل بیت درپی تغییر بنیادین فرهنگ اسلامی و انقلاب اسلامی‌اند و زهی خیال باطل!
ما فراموش نکردیم عملکرد سراسرخیانت‌بار اطرافیان شما در عاشورای۸۸ در مقابل امامزاده قاسم بابل را که حامیان امروز شما و شعاردهندگان آن روز این جمع اندک (یاحسین میرحسین )که به سالروز خیانت ننگین این جمع نزدیک می‌شویم، چگونه بر ماتم عظمای عالم امکان روز عاشورای حسینی تاختند و امروز چنان طلبکارانه لاک مظلومیت پوشیده و اطاق فکر شهرداری را تبدیل به مرکز دفاع از یاوران فتنه نمودند!
البته که این تفکر و آن سبقه، می‌طلبدکه امروز هم بر دستگاه و تبلیغات امام حسین(ع) به بهانه‌های نو ! و تفکرات نوین بتازند!
ما بحول و قوه‌الهی در تجدید عهد با آرمان‌های سردار انقلاب اسلامی آقا سیدالشهدا(ع) و با نزدیک شدن عاشورایش و سالروز تعرض مجدد بر عاشورا در سال۸۸ پیمان خون می‌بندیم که برحفظ آرمان‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی که برگرفته از قیام خونین عاشوراست، تا آخرین قطره خون و آخرین هق‌هق نفسمان باجریان‌های منحرف کننده در سیره راه حسینی مبارزه و به روشنگری عموم بپردازیم.
ان‌شاالله در سالروز عاشورای امسال درمقالی دیگر زوایای روشنتری از عملکرد گذشته این جریان، برنامه‌های پنهان خطرناک فعلی و اهداف مسموم آینده ایشان‌را قلم خواهیم زد.
العاقبه لاهل التقوی والیقین

محمدعلی کرامتی یزدی

گفتنی است طی چند روز گذشته اعتراضات مختلفی از سوی هیاتی‌های شهر به مسئولان گزارش شده تا زمینه تبلیغات شهری بیشتری برای محرم فراهم شود و انصار حزب‌الله بابل دیدگاه خود ررا در این زمینه در فضای مجازی منتشر کرد، سایت خبری بابل نوین با احترام به حقوق اسلامی در جامعه مدنی در صورت لزوم منتظر پاسخ مسئولان شهرداری و انتشار آن است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.