امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 74745
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 28 آذر 1396 - 22:36 | | ارسال توسط :

انضباط اداری در دستگاه‌ها و تکریم ارباب رجوع یک ضرورت است/ در مورد اقتصاد مقاومتی‌و اشتغال جزیره‌ای نباید عمل کرد

فرماندار ویژه بابل گفت: نظم و انضباط اداری در ادارات، لزوم پاسخگویی و حضور در جلسات شهرستان بسیار مهم و ضروری است پس از مدیران انتظار می‌رود هماهنگی لازم را در تحقق این مسئله داشته باشند.

به گزارش بابل نوین، قربانعلی ولیزاده‌بورا در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بابل بعد از تصدی مسئولیت فرمانداری بابل اظهار کرد: در طول این ۳۹ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تهدیدات دشمنان بودیم و آنچه این انقلاب را حفظ کرد پشتیبانی مردم و هدایت‌های رهبری انقلاب بود.

وی افزود: امروز هم شاهد موفقیت های ایران اسلامی در منطقه و جهان هستیم و می‌بینیم که ایران اسلامی با اقتدار چگونه در پیروزی بر داعش پیروز شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل ادامه داد: در ایام انقلاب اسلامی دو قشر روحانی و دانشجو پیشگام بودند و امروز هم نقش برجسته این دو قشر در جامعه را شاهد هستیم، وحدت این دو قشر نه در عرصه فیزیکی بلکه یکی شدن دغدغه‌ها در امورات مختلف اجتماعی است و در طول سال‌های بعد از انقلاب از سوی دشمنان سعی شد که اختلاف و تفرقه ایجاد کنند اما موفق نشدند.

این مسئول با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در زندگی روزمره تصریح کرد: نامگذاری سال امر بسیار مهم و محقق کزدن شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مهمتر است و همه دستگاه‌ها باید در این مسیر تلاش کنند و این کار معطوف به یک مجموعه و دستگاه نیست، باید با ایجاد فضای همدلی برای ایجاد شغل و حمایت از تولید همت کرد.

ولیزاده گفت: نمی‌شود دستگاه‌ها به این مسئله جزیره‌ای نگاه کنند و فلسفه ایجاد کارگروه در این زمینه است پیشبرد اهداف بود نه فقط تشکیل یک یا چند جلسه، هر چه اعتماد و رضایتمندی مردم از مسئولان بیشتر باشد رضایت خداوند و سربلندی جامعه را در پی خواهیم داشت.

وی افزود: هم‌افزایی‌و همدلی عامل پیشرفت است و در این راستا دستگاه‌ها باید ظرفیت‌های مجموعه را خوب شناسایی و از آن استفاده کنند، همه باید در رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

فرماندار ویژه بابل اذعان کرد: رهبری فرمودند مردم ولی نعمتان ما هستند و اعتبار ما مسئولان از پشتوانه مردمی است پس باید نهایت تکریم را در مقابل مردم داشته باشیم.

ولیزاده با انتقاد تند از برخی مدیران این شهرستان اظهار کرد: نظم و انضباط اداری در ادارات، لزوم پاسخگویی و حضور در جلسات شهرستان بسیار مهم و ضروری است و سیاست‌های حاکمیتی شهرستان را فرمانداری مشخص می‌کند پس از مدیران انتظار می‌رود هماهنگی لازم را در تحقق این مسئله داشته باشند.

وی در پایان گفت: ضمن رعایت قانون در بحث پاسخگویی به ارباب رجوع کمال احترام حفظ شود و ضرورت هماهنگی برای ماموریت‌ها و مرخصی‌ها با فرمانداری امری ضروریست زیرا در ادارات نباید در صورت عدم وجود مسئول کار مردم بر زمین بماند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.