امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81467
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 28 فروردین 1397 - 12:57 | | ارسال توسط :

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مازندران و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

تفاهم نامه همكاری بین دانشگاه مازندران و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منعقد شد.

به گزارش بابل نوین، یادداشت تفاهم همکاری بین دانشگاه مازندران و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به امضا دکتر محمد حسین فاطمی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و دکتر ربانی رئیس مرکز مطالعات راهبردی و روابط فرهنگی آن سازمان رسید.

بر اساس این گزارش، یادداشت تفاهم همکاری بین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه مازندران، با تاکید بر گفت ‌و گوهای فرهنگی نخبگان و پیشینه تفاهم و هم فکری بین اندیشمندان ایرانی، آسیای مرکزی، قفقاز و ترکیه و همچنین، پیرو اجلاس فرهنگی که در دی‌ماه سال گذشته برگزار شد، در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی امضا شد.

برپایی نشست‌های دوره‌ای، فراهم سازی زمینه سفر استادان و اعضای هیات‌ علمی دانشگاه ‎ های ایرانی عضو مجمع، اجرای برنامه‌های دبیرخانه‌ علمی گفت ‌و گوهای فرهنگی دانشگاه و تقویت و توسعه همکاری‌های فرهنگی بین‌المللی مراکز علمی و تحقیقاتی از جمله بندهای این یادداشت تفاهم است.

همچنین این تفاهم نامه، به تشکیل گروه تخصصی و مطالعاتی، انجام پژوهش‌های نظری و کاربردی، راه اندازی فصل نامه تخصصی علمی پژوهشی، برگزاری نشست‌ها و کارگاه ‎ های تخصصی و راه‌اندازی وب ‎ سایت دبیرخانه مجمع گفت ‌و گوهای فرهنگی اشاره دارد.

به گزارش ایسنا مازندران،این یادداشت تفاهم به منظور افزایش همکاری برای مبادلات علمی، فرهنگی و همکاری مشترک با دبیرخانه علمی مجمع گفت ‌‎و گوهای فرهنگی ایران، آسیای مرکزی، قفقاز و ترکیه به امضای طرفین رسیده است./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.