امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 46855
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 13 بهمن 1395 - 10:12 | | ارسال توسط :

انقلاب اسلامی راهبردهای دشمنان در منطقه و جهان را مختل کرده است

فرمانده سپاه بابل گفت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها تمرکز راهبردی دشمنان بر محیط پیرامونی خود را از بین برده، بلکه استراتژی‌های آنان در منطقه را هم مختل کرده است.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده سپاه بابل صبح امروز در گفت‌و گوی با خبرنگار ما با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نه تنها تمرکز راهبردی دشمنان بر محیط پیرامونی خود را از بین برده، بلکه استراتژی‌های آنان در منطقه را هم مختل کرده است.

وی افزود: هم اکنون جهان به سمت چند قطبی شدن قدرت در حال حرکت است و به فضل پروردگار قدرت جهان اسلام در قرن حاضر بروز و ظهور خواهد کرد.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: هم اکنون دیگر فرهنگ لیبرال دمکراسی غربی و اقتصاد سرمایه داری، الهام بخش برای نجات بشریت از فقر، بی‌عدالتی و جنگ افروزی نیست.

این مقام مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی با گشودن فضایی سرشار از امید و نشاط در بین ملت‌ها و جوامع دیگر منشوری نجات بخش، فراتر از جغرافیای ایران را فراروی ملت‌ها قرار داد و راه استکبارستیزی، حق‌طلبی و رسیدن به آزادی و استقلال را به ملت‌های اسلامی فلسطین، عراق و یمن آموخت.

محمدپور ادامه داد: تفکر و روح انقلاب اسلامی، افکار حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و استقامت ملت بزرگ ایران طی ۳۸ سال گذشته توانسته است به عنوان یک پیام امیدبخش و الهام دهنده از جغرافیای ایران خارج شده و تغییر تحولات مبانی قدرت، سیاست و فرهنگ را تحت‌الشعاع خود قرار دهد و مکتب مقاومت اسلامی را در منطقه شکل دهد.

وی در پایان با اشاره به مهمترین برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال شهرستان بابل گفت:

فضاسازی تبلیغی، نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، عطرافشانی گلزار شهدا، یادواره ۱۷۰۰ شهید شهرستان بابل با محوریت ۹۰ شهید روحانی این شهرستان، افتتاح پروژه‌های بسیج(حوزه‌ها و پایگاه‌ها)، بهره‌برداری از خانه‌های محروم ساخته شده توسط خیرین، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی، نهضت روشنگری در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و ده‌ها برنامه جذاب و متنوع فرهنگی از جمله برنامه‌های این ناحیه برای تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلااب اسلامی ایران است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.