امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 87761
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر, سیاسی تاریخ انتشار : 11 بهمن 1399 - 13:15 | | ارسال توسط :

 انقلاب نقطه امیدواری ملت ایران/فجر باشکوه بابل با اجرای ۱۱۰۰ برنامه در قالب ۱۲۰محور/۵۲۲ پایگاه مقاومت سلامت در بابل ایجاد شد

فرمانده سپاه بابل از اجرای ۱۱۰۰ برنامه در قالب ۱۲۰عنوان همراه با ایجاد ۵۲۲ پایگاه مقاومت سلامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بابل نوین، مرتضی رمضانی در نشست خبری ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هیچ کسی فکر نمی‌کرد انقلاب اسلامی بماند اما مردم همه هستی خودشان را پای انقلاب گذاشتند تا از آن حفاظت کنند.

وی افزود: شما می‌بینید خانواده‌هایی با دادن شهدای متعدد نشان دادند که با ایستادگی انقلاب حفظ خواهد شد و در طول تاریخ هیچ وقت شاهد اینگونه ایستادگی از مردم نبودیم، باید قدردان مردم شریف باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بابل ادامه داد: حمایتهای مردمی در قبال پیروزی ملت و بستن راه‌های نفوذ دشمن در امور دخالی کشور باعث این پیروزی‌ها شد و به‌واسطه بصیرت و هوشیاری مردم همراه با ولایت‌پذیری اینگونه نتایج و دستاوردهای عظیم رقم خورده است.

این مسئول تصریح کرد: برای نشاط و بالندگی انقلاب اسلامی حضور مردم در عرصه‌ها جزو ضرورتهاست و باید قبول کرد که انقلاب نقطه امیدواری ملت ایران بود.

سرهنگ رمضانی با اشاره به برخی از برنامه‌های ایام الله فجر در سطح شهرستان بابل گفت: در همین راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه مردم بسیجی و انقلابی این پیروزی شکوهمند را جشن خواهد گرفت و برنامه‌های شاخص سپاه در ایام دهه مبارک فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود که می توان به بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه محوری در قالب ۱۱۰۰برنامه در ۹۰۰رده بسیج اشاره کرد.

وی افزود: فضاسازی،اماکن و معابر، عطرافشانی و تجدید پیمان با آرمانهای شهدا، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، برگزاری نمایشگاه علمی، فرهنگی و هنری در قالب دستاوردهای انقلاب در سطح محلات، افتتاح پروژه‌های عمرانی شامل افتتاح پل، افتتاح خانه بهداشت، افتتاح خانه محروم، افتتاح گلزار شهدا، افتتاح پروژه‌های اشتغالزایی، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج و سالن ورزشی همراه با خدمت و کمک‌رسانی مومنانه در قالب توزیع بسته‌های معیشتی، جهیزیه عروس، بسته‌های بهداشتی و نوشت‌افزار بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا و برگزاری کارهای فرهنگی مانند اجرای گروه سرود سیار،نشست‌های بصیرتی، برپایی مراسم جشن ازدواج آسان، رژه خودرویی و موتوری خواهد بود.

فرمانده سپاه بابل تاکید کرد: دهه فجر فرصت بصیرت‌افزایی است و رویکرد ما در همه برنامه‌ها اینگونه خواهد بود که در همین راستا رزمایش دسته‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت فراخوانی و از ۱۲تا ۲۲بهمن به مدت ده روز در محلات تور ایست و بازرسی و گشت‌های رضوین رگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: این رزمایش‌ها نشان از اقتدار بسیج به دشمنان است و گشت‌های شبانه رضویون اقتدار امنیت را به نمایش خواهد گذاشت البته در این میان به‌دنبال خدمت رسانی به مردم هستیم و از هر فرصتی در این زمینه استفاده می‌کنیم.

سرهنگ رمضانی با اشاره به شعار امثال دهه مبار فجر اذعان کرد: واقعا باید قبول کنیم که شعار” انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه است” به وضوح در همه عرصه‌های بین‌المللی و داخلی دیده می‌شود، در این مسیر اهالی رسانه کارشان در سنگر اطلاع‌رسانی بسیار مهم است و کار شما کمتر از جهاد نیروها نیست.

وی یاداور شد: امروز انقلاب بیشتر به اهالی رسانه نیازمند است و با همه فشارها باید فرصت‌ها را قدردان بود و در راستای قدرشناسی فرصتها با رویکرد به ایام کرونا طرح شهید سلیمانی در قالب مختلف در حال برگزاری است و ۵۲۲ پایگاه مقاومت بسیج به‌عنوان پایگاه سلامت کار بزرگی انجام داده‌اند و ۲۱۵۴ نیروی بسیجی با تیمهای مختلفی در ۲۸منطقه در این زمینه از جان مایه گذاشتند.

فرمانده سپاه بابل در پایان گفت: سپاه مسئولیت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارد و خداوند را شاکریم هر چند برخی به مردم خیانت می‌کنند اما به قول آیت‌الله جوادی ” انقلاب مثال دریاست و انقلاب اینها را کنار زد: و من معتقدم چون انقلاب ما انقلاب الهی است، مردم این موضوعات و مشکلات را با حساب انقلابی نمی‌گذارند، مطمعنا این مدیران  را انقلابی واقعی نمی‌دانند و دلبستگی به نظام را در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی در عرصه ملی و شهید رجایی‌فر در شهرستان اثبات کردند.

تهیه و تنظیم خبر:  روح اله قلی پور

عکاس خبری: سیدجعفر قادری

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.