امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 84172
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار مازندران, سخن سردبیر, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 04 آبان 1397 - 17:12 | | ارسال توسط :

انگیزه آمریکا از هم‌سویی با حکومت عربستان تغییر حکومت ایران است/ راه نجات کشور، بیرون راندن نفوذی‌ها و دو تابعیتی‌‌ها از قدرت، توسط مردم در انتخابات است

امام‌جمعه امیرکلا گفت: راه نجات کشور، بیرون راندن نفوذی‌ها و دو تابعیتی‌‌ها از قدرت، توسط مردم در انتخابات است

 

به گزارش بابل نوین،حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های امروز نماز جمعه امیرکلا ضمن اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین منظومه‌ای از معارف خداشناسی، امام‌شناسی، معیارهایی برای تشخیص حق و باطل، و حلقه اتصال اسلام ناب به قیام جهانی حضرت مهدی(عج) است.

وی افزود: بهره‌وری از حرکت اربعین باید به سمت مسائل اصلی جهان اسلام یعنی ستیز با استکبار صهیونیسم و حمایت از مظلومین و قدس شریف باشد.

امام‌جمعه شهر امیرکلا ادامه داد: خاذلین حسین(ع) کسانی بودند که سیاسی نبودند و یا سیاست سازش را ترجیح می‌دادند. بدون دخالت خاذلین، قاتلین قدرت محاصره امام‌حسین(ع) را نداشتند.

 

حجت‌الاسلام بابائیان در اهمیت بحث کتاب‌خوانی گفت:کتاب‌خوانی در کشور عقب‌تر از نشر کتاب است، اسلام پرچمدار کتاب خوانی است. برای یک ملت خسارتی بزرگ است که افراد آن به کتاب توجه نداشته باشند.

خطیب جمعه امیرکلا تاکید کرد: مردم در سبد زندگی روزمره خود وقتی برای مطالعه کتاب اختصاص دهند، دولت و مسئولین محترم هم باید برای عدم اعتیاد مردم به کتاب‌خوانی، فکری اساسی کنند.
این مسئول با اشاره به مسائل روز جهان اظهار کرد: این جهان پست و سازمان‌هایی با اصطلاح حقوق‌بشری، کشته شدن میلیون ها انسان در سوریه، یمن، عراق و فلسطین را نادیده می‌گیرد و آن وقت یک روزنامه‌نگار منتقد عربستانی برایشان اهمیت دارد؟

بابائیان یادآور شد : انگیزه آمریکا از هم‌سویی با حکومت عربستان تغییر حکومت ایران است. تحریم کردن عربستان، تمام نقشه‌های ترامپ را برای تحریم نفتی ایران نقش بر آب می‌کند.

وی ادامه داد: در ترکیه یه خبرنگار عربستانی گم می‌شود چنان غوغایی کردند که سازمان ملل لرزید، اما در ایران ۱۴ مرزبان ما در میرجاوه، گم می‌شوند، آرام و با حفظ ارزش‌های ملی مواظب هستیم که بهانه به دست آمریکا ندهیم.

امام‌جمعه امیرکلا افزود: بیش از سه سال است که عربستان، یمن را به خاک و خون کشیده و هزاران زن و کودک را به فجیع‌ترین حالت ممکن قتل‌عام کرده است، حالا که خبر قتل خاشقچی منتشر شده غربی ها گفته‌اند دیگر به عربستان سلاح نمی‌دهند، جهان امروز، یه چنین باغ وحشی است!

وی با اشاره با یادآوری مسئله تصویب FATF در مجلس گفت: از نماینده‌ای که اعلام می‌کند به خاطر ترس از بیوه و یتیم شدن زن و فرزندمان به FATF رای داده‌ایم چه توقعی میتوان داشت؟ آیا خون فرزندان نمایندگان مجلس از خون زن و فرزند شهدای‌حرم و شهدای‌مجلس که به خاطر امنیت کشور و امثال این نماینده ، بیوه ویتیم شده‌اند، رنگین‌تر است؟

وی ادامه داد: مسئولی می‌گوید من در پنج سال گذشته حتی نمی‌توانستم یک منشی را تغییر بدهم، پس چرا با وعده‌هایتان مردم را فریب دادید؟ مگر شما نگفتید که اگر ما پیروز شویم دیگر هیچکس در ایران سر گرسنه به زمین نخواهد گذاشت؟ هیچ کارتون‌خوابی، دیگر نخواهد بود و هیچ کودک کاری نخواهیم داشت؟

این مسئول با تاکید بر اینکه هیچ راهی به جز اقتصادمقاومتی برای نجات کشور نیست، خاطرنشان کرد:اگراین رونددر دولت شکل بگیرد، اوضاع کشور دگرگون می‌شود ولی دریغا که مدیرت‌جهادی در بین مسئولین نایاب شده است.

بابائیان یادآور شد: دولت‌های اروپایی پشت سر ایران هستند، البته برای از پشت خنجر زدن در وقت مقتضی. در جنگ‌های صدر اسلام اولین کسی که از سپاه اسلام به عنوان پیشقراول به میدان فرستاده می‌شد، باید رجز میخواند و دشمن از هیبت کلام او به رعشه می افتاد ولی آیا الان در جنگ دیپلماسی با اظهار این که بهانه را از دست آمریکا بگیریم، موجب جسارت بیشتر دشمن می‌شود یا ایجاد رعشه در دشمن؟

وی ادامه داد: نفوذی‌های در دولت و مجلس کار خودشان را در تصویب لوایح چهارگانه انجام دادند و از سوی دیگر مدیران دو تابعیتی هم به کار خود که سنگ‌اندازی در راه پیشرفت کشور است مشغول هستند، راه نجات کشور، بیرون راندن نفوذی‌ها و دو تابعیتی‌‌ها از قدرت، توسط مردم در انتخابات است.

حجت‌الاسلام بابائیان در پایان گفت: به غرب‌زدگان نفوذی و لیبرال در بدنه نظام میگوئیم کور خوانده‌اید که بتوانید مقاصد غرب را در کشور شهید پرورمان اجرا کنید، به برکت خون شهدا با چنگ و دندان از میراث شهدا و امام شهیدان به تبعیت از ولایت، انشاالله پاسداری خواهیم کرد و آرزوهای غرب و غرب باوران را بر دلشان خواهیم گذاشت.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.