امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62435
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 06 مرداد 1396 - 15:35 | | ارسال توسط :

اهدا ۶۳ تخته فرش به نوعروسان یتیم سادات تحت حمایت

خیران تهرانی ۶۳ تخته فرش به نوعروسان سادات زیر پوشش حمایت کمیته امداد مازندران اهدا کردند.

به گزارش بابل نوین، احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه خیران و نیکوکاران با این نهاد همکاری می‌کنند، گفت: خیران تهرانی ۶۳ تخته فرش به ارزش ۶۷۱ میلیون و ۵۹۰ هزار ریال سه ماه امسال به نوعروسان سادات زیر پوشش حمایت کمیته امداد مازندران اهدا کردند.

وی با اشاره به اینکه حامیان و خیران نیکوکار در طول سال در بخش‌هایی مانند کمک هزینه جهیزیه، درمان، فرهنگی و خدمات عمرانی به مددجویان مساعدت می‌کنند، افزود: یکی از خیران تهرانی سال گذشته ۳۱۴ تخته فرش به نوعروسان زیر پوشش این نهاد به ارزش دو میلیاردو ۹۶۷ میلیون ریال اهدا شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با تاکید بر ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری گفت: مشارکت خیران و نیکوکاران با کمیته امداد درطرح‌ها وبرنامه‌های مختلف موجب پیشبرد اهداف این نهاد که توانمند سازی مددجویان و نیازمندان است، می‌شود.

سعادت با بیان اینکه ۴۳ هزار و ۸۶۰ نفر حامی حمایت مادی و معنوی هفت هزار و ۵۷۰ نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین در استان را به عهده دارند، به جذب حامیان در ماه مبارک رمضان امسال اشاره کرد و افزود: جذب حامیان در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به سال قبل از رشد سه برابری برخوردار بوده است.

وی با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و نیکوکاران و مردم نوعدوست مازندران گفت: مردم استان می‌توانند با شماره گیری آنی #۰۰۲۹*۷۴۱*با شناسه واریز از طریق تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر خود، به این نهاد جهت خدمت رسانی بهتر به ایتام و مشمولان طرح محسنین یاری رسانند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.