امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56839
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, انتخابات, سیاسی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1396 - 19:31 | | ارسال توسط :

اگر تخلفی در جابجایی رای صورت بگیرد در همین تریبون نمازجمعه آن‌ها را به مردم معرفی می‌کنم

امام جمعه زرگرشهر گفت: هشدار می‌دهم اگر خدای نکرده تخلفی صورت بگیرد، بخواهند با رای مردم بازی کنند و جابجایی صورت گیرد بنده در همین تریبون مقدس نمازجمعه آن‌ها را به مردم معرفی می‌کنم.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام محسن شیخی عزیزی در خطبه‌های امروز زرگرشهر با تبریک میلاد امام زمان(عج) اظهار کرد: امروز روز میلاد امام زمان(عج) و سربازان گمنام امام زمان هست، سربازانی که مسئولیت حفظ امنیت این کشور را برعهده دارند و امیدواریم خدای متعال بر توفیقاتشان بیافزاید.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو افزود: حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم و انتخابات در کشور ما یک اصل است.

امام جمعه زرگرشهر ادامه داد: انتخابات ما در سطح بین‌الملل اثرگذار است و همه در پای صندوق‌های رای حاضر باشند، همه کسانی که در این انتخابات می‌خواهند رای بدهند به نیت امر دینی و تکلیف‌الهی رای و به قصد قربت رای دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در رای دادن و شرکت در انتخابات هدف خود را خدایی قرار دهیم و اگر هدف خدا باشد خداوند خیرالهی می‌دهد.

حجت‌الاسلام شیخی با اشاره به شاخصه های فرد اصلح برای انتخاب شدن در مسند قدرت گفت:  انتخاب اصلح آن است که خوب دقت، فکر و اندیشه کنیم و در هر دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری فارغ از حزب، گروه و محلات رای دهیم و طایفه‌ای برخورد نکنیم.

وی افزود: اصلح کسی است که التزام به مبانی و ارزش‌های دینی و انقلابی داشته باشد و در مسیر رهبری عمل کنند، در زبان وعمل باید در مسیر ولایت فقیه و اهداف انقلاب اسلامی باشد.

خطیب جمعه زرگرشهر تاکید کرد: اصلح باید از اشرافیگری به دور باشد و انسانی باشد که سطح پایین جامعه را ببیند، خلق و خوی اشرافیگری نباید در آن وجود داشته باشد و توجه‌اش به قشر محروم جامعه باشد.

وی ادامه داد: اصلح باید استکبار ستیز و مقاوم باشد و در مقابل دشمنان با تمام قامت به ایستد و تمام توان خود را بگذارد.

شیخی خاطرنشان کرد: انتخابات امانت و رای مردم امانت است و یک رای هم نباید جابجا شود، رای امانت یک ملت و حق الناس است.

وی با گلایه از فرمانداری شهرستان بابل و بخشداری لاله‌آباد اظهار کرد: به بهانه حفظ امنیت بسیاری از نیروهای متدین و با سابقه را بصورت کلی از فرایند اجرایی انتخابات کنار گذاشتند و دلیل آقایان این است که باید حفظ امانت شود، اینکه همه نیروهای گذشته را کنار بگذاریم و بگوییم گذشته امانت دارنبودند  در دوره‌ های بعد دیگران می‌گویند گذشته ما امانت‌دار نبودند نباید این مسئله ادامه‌دار شود.

امام جمعه زرگرشهر تاکید کرد: هشدار می‌دهم اگر خدای نکرده تخلفی صورت بگیرد، بخواهند با رای مردم بازی کنند و جابجایی صورت گیرد بنده در همین تریبون مقدس نمازجمعه آن‌ها را به مردم معرفی می‌کنم.

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ تحول آموزش و پرورش افزود: تصویب سند ۲۰۳۰ سازمان ملل در بخش فرهنگی، علمی و آموزشی در هیات دولت به تصویب رسیده است و این سند با بسیاری از ارزش‌های دینی ما تضاد دارد.

حجت‌الاسلام شیخی ادامه داد: این که در مدارس ما همجنس‌بازی به رسمیت شناخته شود  با فرهنگ مذهبی ما منکر است و به دور از چشم شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی هیات دولت آن را تصویب کرد و آن را هم با دو کنفرانس شروع به اجرا کردند.

وی تاکید کرد: سوال من اینجاست که دولتی ها و روحانیون حاضر در هیات دولت چرا سکوت کردند و چرا اجازه دادند این سند تصویب شود.

امام جمعه زرگرشهر در پایان گفت: باید به رهبری آفرین بگوییم، به هوش و زکاوت رهبری آفرین بگوییم که ایشان هشدار دادند و باید قدر رهبری را در این موارد بیشتر بدانیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.