امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 30201
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, ورزشی, یادداشت و مقالات تاریخ انتشار : 08 مهر 1395 - 21:33 | | ارسال توسط :

باران رحمت الهی در مراسم کاپیتان فقید پرسپولیس و عزاداری وفاداران هادی نوروزی/ روح‌اله قلی‌پور

عاشقان پرسپولیس و هادی نوروزی در اولین سالگرد کاپیتان فقیدشان در زیر باران متعصبانه حاضر بودند.

۱-۳۳

به گزارش بابل نوین، به گزارش بلاغ، افتخار آفرینان ایران اسلامی در همه میادین برای مردم ارزشمند و قابل احترام هستند و هر جا و هرگونه که ایرانی بتواند از این عزیزان به هر شکل ممکن تقدیر می‌کند.

هادی نوروزی اسطوره و کاپیتان با تعصب پرسپولیس که در سن جوانی، سال گذشته در چنین روزی بر اثر بیماری به دیار باقی شتافت از جنس همان سربازان وطن است که در میادین ورزشی، اخلاق را با عشق به پرچم کشور در هم آمیخت و سال‌های سال هم بگذرد مردم ورزش دوست سرزمین ما یاد اینگونه ورزشکاران را گرامی می‌دارند.

از ماه‌ها و هفته‌های گذشته تیم برگزاری مراسم اولین سالگرد بزرگ فوتبال ایران هادی نوروزی، جلسات و رایزنی‌های مختلفی برای با شکوه برگزار کردن این مراسم برگزار کرد و سعی شد روستای کپورچال بابل میزبان شایسته مهمانان خانواده نوروزی باشد اما حاشیه‌های تلخ و شیرینی در این مراسم دیده شد که به ناچار باعث نیمه کاره رها شدن این مراسم شد.

در زیر شرحی گذرا از برخی از اتفاقات اولین سالگرد کاپیتان فقید پرسپولیس هادی نوروزی را با هم مرور می‌کنیم:

– با تبلیغات گسترده در رسانه‌ها و فضای مجازی خیل مهمانان که نزدیک به ۳ هزار نفر تخمین زده شد از ساعت ۱۲ ظهر در خانه موزه ابدی هادی نوروزی حاضر شدند و جمعیت در ساعت ۱۵:۲۴ که آغاز برنامه بود به اوج خود رسید.

– عدم هماهنگی در چینش صندلی‌ها و نصب داربست سکوی اجرای برنامه تا ساعت ۱۵ ادامه داشت که بیشتر مهمانان شاهد این صحنه‌ها بودند و از عملکرد مسئولان برگزاری مراسم گله‌مند.

– مسئولان اجرایی برنامه با تلاش وافر بارها اذعان کردند که پیشنهاد دادیم این مراسم حتی تا صبح امروز در یکی از سالن‌های بزرگ شهرستان بابل (سالن شهید سجودی) برگزار شود اما خانواده آن مرحوم علاقه‌مند بودند در کنار خانه موزه هادی نوروزی مراسم برگزار شود و ما به این خواسته احترام گذاشتیم.

– علی‌رغم توصیه‌های مکرر هواشناسی مازندران از سه روز گذشته و اعلام بارندگی در روزهای پایانی هفته در نقاط شمالی کشور، تدابیری برای سرپوشیده کردن فضای اجرای برنامه دیده نشد که همین مساله باعث نیمه کاره رها شدن برنامه شد.

– حضور چهره‌های مطرح فوتبال ایران مانند مرتضی کرمانی مقدم، فرشاد پیوس، مهرداد میناوند، پژمان نوری، میثم بائو و علی‌رضا مرزبان مربی تیم خونه به خونه نشان از محبوبیت این بازیکن بزرگ فوتبال ایران داشت.

– عدم تهیه جایگاه مناسب برای خبرنگاران، عکاسان، گروه فیلمبرداری و مستندسازی موجب آشفتگی و ایجاد شلوغی در جلوی جایگاه شد که بارها مجری این برنامه تذکر داد اما خبرنگاران همچنان به تهیه گزارش تصویری مشغول بودند.

– تندیس بازیکن با اخلاق ورزشی به حسن یزدانی کشتی‌گیر با اخلاق کشور و قهرمان المپیک ۲۰۱۶ در کشتی آزاد داده شد.

– حضور مردم بر سر مزار هادی نوروزی و درد دل‌های مختلف و گرفتن عکس‌های یادگاری از نکات قابل تامل مراسم امروز بود.

– یکی از هنرمندان نقاش بابلی در بالای سن اجرای برنامه در حال نقاشی از تمثال هادی نوروزی بود که به علت بارش شدید باران کار خود را نیمه تمام رها کرد اما قول داد در اولین فرصت ممکنه این اثر هنری را تمام و به خانواده این ورزشکار تقدیم کند.

– شیطنت‌های کودکانه هانی نوروزی هم در مراسم امروز سوژه خبرنگاران شده بود.

– تابلویی در روی سن گذاشته شد که به دلیل نیمه تمام ماندن برنامه معلوم نشد قرار بود از چه چیزی در این مراسم رونمایی شود.

– حضور بازیکن استقلالی فوتبال ایران حنیف عمران‌زاده باعث تعجب برخی از حاضرین شد که باید به این بازیکن با تعصب استقلال تبریک گفت.

– باران رحمت الهی تقریبا همه حاضرین در مراسم را خیس کرد و هرکسی به گوشه‌ای و سرپناهی متوصل می‌شد تا از شدت باران در امان باشد.

– سینه‌زنی و عزاداری خانواده مرحوم نوروزی به همراه برخی از همبازیانش، لیدرها و طرفداران باشگاه پرسپولیس صحنه خوش آیندی از وفاداری به این بازیکن با تعصب را به نمایش گذاشت.

– حضور سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر در کنار حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در این مراسم از نکات جالب توجه بود.

– موسی سلامت جانباز پرسپولیسی که در اکثر بازی‌ها و مراسمات این باشگاه بصورت فعال حاضر است سوژه خوبی برای خبرنگاران بود.

– حضور دلگرم‌کننده طرفداران پرسپولیس و هادی نوروزی از سراسر ایران از جمله اصفهان، یزد، تهران، رشت، تبریز، خوزستان و شهرهای مختلف مازندران در این مراسم از نکات قابل توجه بود.

– بازار داغ سلفی‌های متعدد با مقبره هادی نوروزی و بزرگان فوتبال در این مراسم دیدنی بود.

– تیم انتظامات هرچند در ابتدای ورودی روستای کپورچال و اطراف محل برگزاری مراسم توانست نظم خاصی به خودروهای عبوری دهد اما نتوانست رضایت مسئولان و برگزار کنندگان را در نظم بخشیدن جلوی جایگاه برآورده کند.

– غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ آزادگان به نمایندگی از فدراسیون فوتبال، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران و محمدتقی عباس‌پور معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل در کنار روسای ادارات شهرستان بابل از مهمانان ویزه این مراسم بودند.

– حسین علیپور معاون اداری باشگاه پرسپولیس به همراه مصطفی قنبرپور رئیس آکادمی فوتبال این باشگاه به نمایندگی از سرخ پوشان در این مراسم حضور داشتند.

و کلام آخر: هادی نوروزی ۲۴ ابدی پرسپولیس روحت شاد و یادت گرامی باد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.