امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54185
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار مازندران, سخن سردبیر, سیاسی تاریخ انتشار : 21 فروردین 1396 - 13:22 | | ارسال توسط :

بازار داغ افتتاح پروژه‌های «آبکی» در مازندران/ رونقی که مسؤولان می‌بینند اما به چشم مردم نمی‌آید!

با وجود تلاش متولیان استانی برای عادی جلوه دادن اوضاع اقتصادی در مازندران، چرخ اقتصادی مردم لنگ می‌زند و رونق اقتصادی قابل ملاحظه‌ای در مازندران مشاهده نمی‌‌شود.

به گزارش بابل نوین به نقل از  بلاغ، مدتی است که بازار افتتاح پروژه‌ها در مازندران داغ است.

متولیان استانی به مناسبت حضور هر مدیر و مسؤولی پروژه‌ای برای افتتاح دارند، گاهی هم متولیان استانی برای اینکه نسبت به مسؤولان ملی ادای دین بکنند، برای یک پروژه چندین آمار متفاوت ارائه می‌کنند.

نکته جالب اینجاست که با افتتاح این پروژه‌ها مشکلات همچنان سرجای خویش باقی است و رونقی در وضعیت اقتصادی، معیشتی و رفاهی مردم ایجاد نمی‌شود.

از طرفی مدیران استانی برای خوشحالی مردم گاهی حتی برای افتتاح یک کانال و تیر برق هم حضور پیدا کرده و خودشان را به مردم نشان دادند.

در ایام دهه فجر گاهی دیده شد که یک مدیر استانی برای افتتاح چند تیر برق و یا یک جوب آب مراجعه کرده و با هزاران هیاهو و تبلیغات درباره افتتاح پروژه صحبت به میان آوردند.

از سوی دیگر با وجود اعلام استاندار مازندران و برگزاری نشست خبری به مناسبت افتتاح پروژه‌های متعدد، شاهد افتتاح پروژه قابل قبولی در ایام عید نبودیم اما دست متولیان استانی از آمار و ارقام اجرای پروژه‌ها پر بود و مشکلی از این بابت وجود نداشت.

شاخص ترین پروژه‌ای که متولیان استانی در ایام بعد از دهه فجر در استان مازندران افتتاح کردند پل رو گذر کمر بندی نکا بود که نوبخت از بابت آن حیرت زده شد و با دین این پل روگذر اعلام کرد که مازندران به کارگاه سازندگی تبدیل شد.

امید است متولیان استانی در زمانی حضور رئیس‌جمهور در مازندران که به اذعان بسیاری از کارشناسان این سفر تبلیغاتی است، پروژه‌ای در خور شان داشته باشند تا به واسطه افتتاح این پروژه‌ها بخشی از مشکلات مردم در استان حل و فصل شود، اما آنچه در مازندران طی این مدت دیده شد، فقط آمار و ارقام روی کاغذ بود، مشکلاتی که نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی از آن گلایه کرده بود.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000281/n00281544-t.jpg


رضیان در اظهارات خویش در استانداری درباره گلایه بسیاری از تولیدکنندگان صبحت به میان آورد و گفت: به حرف‌های تولیدکنندگان چندان توجه نمی‎شود و بنده در دیداری که با فعالان اقتصادی دارم این موضوع به صراحت به بنده منتقل می‌شود.

دامادی نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه شورای اداری به قول رئیس‌جمهور درباره افتتاح پروژه سوادکوه اشاره کرد و گفت: انتظار است، قولی که رئیس‌جمهور در جمع مردم در ورزشگاه متقی در ارتباط با افتتاح محور سوادکوه داد عملیاتی شود.

به نظر می‌رسد که متولیان استانی سودای دیگر از حضور رئیس‌جمهور در استان مازندران داشته و بیشتر از آنکه به فکر رونق اقتصادی به نفع مردم باشند به دنبال جذب آرای مردم در انتخابات هستند و تلاش دارند در نزد مسؤولان ملی اینطور القا کنند که در استان کار و تلاش انجام شد اما آنچه مردم می‌بینند غیر از آن چیزی است که مسؤولان می‎گویند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.