امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64622
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 08 شهریور 1396 - 9:06 | | ارسال توسط :

باند تهیه و توزیع مواد مخدر در مازندران منهدم شد

اعضای باند مواد مخدر با ۱۴ کیلوگرم حشیش در عباس آباد دستگیر شدند.

به گزارش بابل نوین، سرگرد حامد ابراهیمی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان و سربازان گمنام امام زمان (عج) با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی چهار نفر از اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر را که با دو دستگاه خودرو زانتیا و پراید در محور کلاردشت به عباس آباد در حال تردد بودند، شناسایی کردند.

سرگرد ابراهیمی گفت: ماموران با دریافت این اطلاعات و مشخصات خودرو‌ها در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر دو دستگاه خودرو را متوقف کردند و مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد افزود: با دستگیری سرکرده این باند به نام «س- ق» و سه متهم دیگر این پرونده در بازرسی از خودروی پراید ۱۴ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش را که به صورت ماهرانه در کف خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

سرگرد ابراهیمی گفت: با کشف این میزان موادمخدر متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.