امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56256
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1396 - 19:51 | | ارسال توسط :

با نگاهی به ۴ سال گذشته می‌توان بهترین انتخاب را داشت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امنیت امروز ما به بیان همه کشور های دنیا مثال زدنی است، گفت: این امنیت را مدیون تفکر انقلابی هستیم.

به گزارش بابل نوین،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امنیت امروز ما به بیان همه کشور های دنیا مثال زدنی است، گفت: این امنیت را مدیون تفکر انقلابی هستیم.

سعید جلیلی عصر امروز در اجتماع بزرگ حامیان اصلح که در مصلای نماز جمعه آبادان برگزار شد، اظهار داشت: مردم باید توجه کنند و ببینند که امروز چه نگاهی وضعیت فعلی کشور را رو به جلو پیش می‌برد و در انتخابات به آن نگاه رای دهند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امنیت امروز ما به بیان همه کشور های دنیا مثال زدنی است، افزود: این امنیت را مدیون تفکر انقلابی هستیم چرا که با وجود تهدیدات فراوان اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ما تصرف شود.

وی عنوان کرد: امروز تفکر انقلابی می‌تواند آبادانی کشور را افزون کند و باید کسانی را در انتخابات انتخاب کنیم که کشور را به سمت وضعیت مطلوب پیش ببرند چرا که فصل انتخابات فصل مهمی است و باید در این فصل با توجه ویژه ای تصمیم گرفت و انتخاب کرد.

جلیلی با بیان اینکه امروز فرصت های بزرگی پیش روی کشور ما قرار دارد، اعلام کرد: چرا با وجود این همه فرصت وضعیت مطلوبی در کشور حاکم نمی‌شود؟ ملت توانایی ایجاد این وضعیت را دارد اما برخی ها نمی توانند.

وی بیان کرد: چقدر توانستیم تا امروز از نفت که یک مزیت نسبی برای کشور ما است استفاده کنیم و چقدر از این مزیت برای ایجاد شغل و کاهش مشکل بیکاری استفاده کردیم و تا چه میزان توانستیم با استفاده از این مزیت ارزش افزوده ایجاد کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امروز با وضعیت مطلوب فاصله داریم، اظهار کرد: ۴ سال پیش ملت یک انتخاب داشت و همه به این انتخاب احترام گذاشتند و امروز ملت برای ۴ سال دیگر انتخاب می‌کند و با نگاهی به ۴ سال گذشته می‌توان بهترین انتخاب را داشت.

جلیلی با طرح این پرسش که چرا با وجود این همه منابع نفتی در خوزستان، جوان آبادانی و خوزستانی بیکار است، عنوان کرد: ظرفیت تولید پتروشیمی ما ۱۶ میلیون تن است که این تولیدات از ۳ و نیم میلیون تن در سال ۹۲ به ۲٫۲ تن کاهش در سال ۹۵ پیدا کرد.

وی با اشاره به طرح ۵۵۰ هکتاری کشاورزی که مقام معظم رهبری دستور آن را صادر کرد، اظهار داشت: با وجود تخصیص اعتبار برای آن، این طرح امروز در کدام مرحله است و چقدر پیشرفت داشته ؟ اگر می‌گوییم سال تولید و اشتغال است باید ببینیم چگونه این شغل ها را ایجاد می‌کنیم./م

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.