امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 50915
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 17 اسفند 1395 - 13:57 | | ارسال توسط :

بحران به تولیدی‌های روغن مازندران رسید/ کاهش فروش و تعدیل نیرو!

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، رضا قاسمی طی گفت‌وگویی با بیان اینکه برخی از کارخانه‌های تولید روغن مازندران با کاهش تولید مواجه شده‌اند، اظهار کرد: مقدار خرید روغن توسط مردم امسال کاهش قابل ملاحظه‌ای داشت و در پی آن تولید روغن در واحدهای تولیدی استان با کاهش مواجه شد. وی افزود: وقتی […]

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، رضا قاسمی طی گفت‌وگویی با بیان اینکه برخی از کارخانه‌های تولید روغن مازندران با کاهش تولید مواجه شده‌اند، اظهار کرد: مقدار خرید روغن توسط مردم امسال کاهش قابل ملاحظه‌ای داشت و در پی آن تولید روغن در واحدهای تولیدی استان با کاهش مواجه شد.

وی افزود: وقتی کاهش تولید صورت می‌گیرد یقینا واحد تولیدی نیز اقدام به کاهش نیروهای خود می‌کند.

نائب رئیس انجمن صنایع غذایی مازندران، صنایع روغنی مازندران را نیازمند سرمایه در گردش دانست و گفت: من به عنوان تولیدکننده روغن در استان شامل دریافت تسهیلات بسته رونق اقتصادی نشدم.

این تولیدکننده روغن خاطرنشان کرد: سرمایه در گردش مهم‌ترین خواسته تولیدکنندگان روغنی مازندران است تا بتوانند بخشی از هزینه‌های جاری را تامین کنند.

قاسمی با انتقاد از افزایش تعرفه روغن پالم، گفت: قبل از ایجاد تعرفه توسط دولت، روغن پالم کیلویی هزار و ۸۰۰ تومان بود اما الان به ۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

وی تاکید کرد: چنین افزایش قیمتی باعث نشد تا قیمت روغن افزایش یابد چون نرخ‌گذاری روغن توسط دولت صورت می‌گیرد.

نائب رئیس انجمن صنایع غذایی مازندران اضافه کرد: ورود دولت در نرخ‌گذاری روغن نیز موجب شده تا تعادل قیمتی بین قیمت تمام شده و سود موردنظر ایجاد نشود.

تولیدکننده نمونه مازندرانی روغن گفت: قیمت روغن باید با احتساب قیمت تمام شده و ۱۰ تا ۱۵ درصد سود محاسبه شود، در صورتی که قیمت در حال حاضر روغن بسیار دور از واقعیت است./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.