امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58575
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 11 خرداد 1396 - 18:44 | | ارسال توسط :

بدون تنبیه کشورهای حامی تروریسم جهان روی آرامش نمی‌بیند

به گزارش بابل نوین، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری از حادثه تروریستی اخیر در کابل در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: انفجار بی سابقه ماشین انفجاری در کابل صد کشته وچهار صد زخمی، حریق دهها خودرو و ویرانی چندین ساختمان را به دنبال داشت. کمتر حادثه تروریستی این حجم از […]

به گزارش بابل نوین، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری از حادثه تروریستی اخیر در کابل در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

انفجار بی سابقه

ماشین انفجاری در کابل صد کشته وچهار صد زخمی، حریق دهها خودرو و ویرانی چندین ساختمان را به دنبال داشت. کمتر حادثه تروریستی این حجم از تخریب را به بار آورده است. چند روز پیش در بغداد و منچستر انگلیس نیز انفجارهایی رخ داد و تعدادی از مردم بی گناه کشته وزخمی شدند.

 در  یک ماه گذشته در آلمان و انگلیس و فرانسه و عراق و کابل، نزدیک به هزار نفر کشته وزخمی شده اند. هر روز که می گذرد، بر حجم ترورها و گسترش آن در کشورهای جهان و شدت انفجارها افزوده می شود. مبارزه با تروریسم به  عزمی جهانی و صادقانه نیاز  دارد . بدون تنبیه کشورهای حامی تروریسم، جهان روی آرامش را به خود نمی بیند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.