امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77848
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 10 بهمن 1396 - 10:56 | | ارسال توسط :

برادران صفاریان پور به «کتاب باز» می‌آیند

به گزارش بابل نوین، به نقل از مشاور رسانه‌ای برنامه تلویزیونی «کتاب باز»؛ سیاوش و فواد صفاریان پور مجری و برنامه ساز که سال هاست در تلویزیون فعالیت دارند، امشب (نهم بهمن) ساعت ۲۰ مهمان برنامه «کتاب باز» در شبکه نسیم هستند. برادران صفاریان پور در این برنامه با سروش صحت از علایق کتابی خود سخن […]

به گزارش بابل نوین، به نقل از مشاور رسانه‌ای برنامه تلویزیونی «کتاب باز»؛ سیاوش و فواد صفاریان پور مجری و برنامه ساز که سال هاست در تلویزیون فعالیت دارند، امشب (نهم بهمن) ساعت ۲۰ مهمان برنامه «کتاب باز» در شبکه نسیم هستند.

برادران صفاریان پور در این برنامه با سروش صحت از علایق کتابی خود سخن می‌گویند و اینکه در کودکی چگونه به سمت کتابخوانی رفته اند.

برنامه «کتاب باز» با تهیه کنندگی محمدرضا رضاییان و سردبیری افشین صادقی زاده، هر هفته شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. این برنامه قرار است با نگاه و رویکرد متفاوتی سراغ ترویج فرهنگ کتابخوانی برود و هر بار در گفتگو با مهمان برنامه از دنیای کتاب‌ها سخن بگوید.

در قسمت‌های پیشین این برنامه مهمانانی همچون مسعود ده نمکی، حبیب احمدزاده، حمید داوودآبادی، سیدمهدی شجاعی، مجتبی جباری و… حضور یافتند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.