امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77849
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 10 بهمن 1396 - 10:58 | | ارسال توسط :

تهیه کننده سینما: «امپراطور جهنم» به شکل گیری تکفیری‌ها و اسلام هراسی می پردازد

به گزارش بابل نوین، محمد خزاعی تهیه کننده سینما  تصریح کرد: «امپراطور جهنم» سال گذشته ناقص به جشنواره فجر رسید و امسال با تلاش گروه به شکل کامل و با اصلاحات بسیار به دفتر جشنواره سی و ششم فیلم فجر رسید. موضوع فیلم حساسیت های بسیاری دارد که البته در نسخه جدید این حساسیت ها کمتر […]

به گزارش بابل نوین، محمد خزاعی تهیه کننده سینما  تصریح کرد: «امپراطور جهنم» سال گذشته ناقص به جشنواره فجر رسید و امسال با تلاش گروه به شکل کامل و با اصلاحات بسیار به دفتر جشنواره سی و ششم فیلم فجر رسید. موضوع فیلم حساسیت های بسیاری دارد که البته در نسخه جدید این حساسیت ها کمتر شده است.

وی در مورد داستان فیلم ادامه داد: «امپراطور جهنم» به سیاست‌های منطقه و موضوع شکل گیری تکفیریها و اسلام هراسی می پردازد. موضوع فیلم داستان جنجگویی به نام ریاض است که قبلا طالبان را همراهی کرده و حالا توبه کرده و در مسجدی مستقر شده است، اما این آرامش او طولی نمی‌کشد. دوباره گروهک های تروریستی به سراغ وی می آیند، اما او مخالفت می کند و همین مخالفت او را در نقشه ای که برایش کشیده اند وارد می کند و اتفاقات سختی را برایش رقم می‌زند.

خزاعی خاطر نشان کرد: تلاش شده نقش داعش و تاثیر حضور آمریکا و عربستان به شکل و زبان سینما در ۹۰ دقیقه بطور خلاصه و مفید گنجانده شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.