امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25424
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اطلاعیه ها, با شهدا, سخن سردبیر, گالری عکس, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1395 - 11:50 | | ارسال توسط :

برنامه‌های بزرگداشت شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر تصویب و اعلام شد+ تصاویر

برنامه‌های مختلف ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان بابل برای شهید سیدرضا طاهر اعلام شد.

عکس اصلی کوچک

به گزارش بابل نوین، جلسه ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان بابل همزمان با ورود پیکر مطهر شهید سیدرضا طاهر از شهدای مدافع حرم شهرستان بابل به ستاد معراج شهدای تهران در محل دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل ضمن تشکر از حاضرین در جلسه به تبیین مقام شامخ شهدای مدافع حرم پرداخت و از مسئولین شهرستان خواست تمام تلاش خود را به کار بندند تا برنامه‌های شهدای مدافع حرم از جمله شهید سید‌رضا طاهر به شایسته ترین شکل ممکن برگزار شود.

در ادامه سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل با بیان اینکه شهدای مدافع حرم افتخار امروز جامعه ما هستند افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در مورد تکریم شهدای مدافع حرم و ایثار و از خودگذشتگی که این شهدا خالصانه انجام دادند برای اعتلا، امنیت و آرامش امروز جامعه ما غیرتمندانه در آنسوی مرزهای ما انجام دادند باید هرچه در توان داریم بگذاریم تا ذره‌ای از منزلت این شهدا کاسته نشود.

وی با اشاره به این نکته که خانواده و اهالی منطقه هریکنده محل زندگی این شهید بزرگوار در کنار برنامه‌های شهرستانی خود نیز مراسمات مختلفی دارند از مسئولان حاضر خواست تا با حضور در این مراسمات و کمک به برگزاری این برنامه‌ها همراهی مناسبی داشته باشند.

در پایان این جلسه محمدتقی عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با تاکید بر منزلت شهدای مدافع حرم از بخشدار مرکزی، ریاست بنیاد شهید شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل و سایر مسئولان شهرستان خواست تا در حد توان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل و اهالی روستای هریکنده هماهنگ باشند.

گفتنی است تصمیمات گرفته شده ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان بابل در مورد برنامه‌های شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر به شرح زیر می‌باشد.

۱- مراسم وداع خانواده و اهالی روستای هریکنده بابل جمعه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۹٫۳۰ در مسجد اصلی این روستا

۲- مراسم شب وداع با شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر جمعه ۳۱ اردیبهشت بعداز نماز مغرب و اعشا با سخنرانی حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل و مداحی حاج محمدرضا بذری

۳- مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضا طاهر ساعت۸٫۳۰ صبح روز شنبه اول خرداد از بیمارستان یحیی نژاد بابل تا میدان ولایت و کارگر

۴- مراسم خاک سپاری شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر از ساعت ۱۱٫۳۰ در گلزار شهدای روستای هریکنده بابل

۵- مراسم سوم شهید سیدرضا طاهر روز دوشنبه سوم خرداد در روستای هریکنده بابل

۶- مراسم گرامیداشت شهرستانی روز سه شنبه چهارم خرداد در مسجد فاطمه‌الزهرا بحرارم شرقی بابل

۷- مراسم هفتم شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر روز پنج شنبه ششم خرداد در روستای هریکنده شهرستان بابل

گفتنی است هیات‌ها و مساجد شهرستان بابل نیز به تناوب برنامه‌های متعددی را برای این شهید بزرگوار در نظر دارند که متعاقبا اعلام خواهد شد.

۱

۲

۳

۴

۵

۶

۷

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.