امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61083
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 20 تیر 1396 - 10:30 | | ارسال توسط :

برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری در مازندران

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر در مازندران از سر گرفته می شود.

به گزارش بابل نوین، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مجمع عمومی انتخابات هیات دوچرخه سواری مازندران در ساری گفت:  تور بین المللی خزر باید با تجهیز امکانات مناسب با این رشته ورزشی در مازندران اجرایی شود.

وی افزود : برای احیاء این تور بین المللی بهتر به نظر میرسد تا ابتدا این رقابت ها به صورت استانی و ملی برگزار و با شناسایی نقاط قوت و ضعف زمینه برای برپایی رقابت های ملی فراهم شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت : پیست دوچرخه سواری در دست ساخت ساری در صورت تکمیل می تواند زمینه میزبانی ایران را برای رقابت های دوچرخه سواری آسیایی و بین المللی فراهم کند.

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در مجمع عمومی هیات دوچرخه سواری مازندران در ساری علت اصلی عقب ماندگی استان را در دوچرخه سواری ناشی از نابسامانی در هیات این رشته ورزشی دانست و افزود : با انتخاب رئیس هیات دوچرخه سواری این رشته ورزشی نیز به روزهای اوج خود خواهد رسید.

وی با اشاره به پیست نیمه کاره دوچرخه سواری این استان در منطقه ماهفروجک گفت : این پیست بزرگترین و مجهز ترین پیست دوچرخه سواری غرب آسیا ست که باید با تامین اعتبار این امکانات زیرساختی هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با اولویت قرارگیری این طرح و تامین اعتبار مناسب پیست دوچرخه سواری مازندران نیز تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری می رسد.

حسین زادگان افزود: در مازندران افزون بر ۴۵ رشته ورزشی فعال است و افزون بر ۱۵۰ هزار ورزشکار بیمه شده در این استان به امر ورزش اشتغال دارند./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.