امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78624
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 21 بهمن 1396 - 10:32 | | ارسال توسط :

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه آسمان در دانشگاه مازندران

جشنواره فیلم کوتاه آسمان در قالب چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه مازندران «رویش» ، اسفند ماه 96 در دانشگاه مازندران برگزار می شود.

به گزارش بابل نوین، محسن سپاسی دبیر کل چهارمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه مازندران«رویش»در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا مازندران گفت: جشنواره ی فیلم کوتاه آسمان   با نگاهی مبتنی بر ایجاد یک فضای سالم رقابتی و پویا بین دانشجویان علاقه مند به این هنر و نمایاندن ارزش های ملی و مذهبی و فرهنگی در قالب روحیه دانشجویی ، با نگاه ویژه حمایتی به آثار سازندگان آماتور برگزار می شود.

وی با اشاره به قوانین جشنواره فیلم کوتاه آسمان افزود: متقاضیان شرکت در جشنواره باید فرم ثبت نام را تکمیل و همراه اثر به دبیرخانه ارسال کنند، هر شخص مجاز است تعداد دو اثر را در جشنواره شرکت دهد، بعلاوه متقاضیان حضور در جشنواره باید حتما دانشجو باشند.

سپاسی با اشاره به اینکه موضوع آثار ارسالی آزاد است، گفت: مدت زمان هر فیلم می تواند بین یک تا ۴۵ دقیقه باشد، تمامی آثار پس از عبور از فیلترهای متداول اولیه به بخش داوری راه خواهند یافت و طی روزهای جشنواره نمایش داده می شوند.

وی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا چهار اسفندماه ۹۶ است و به آثار برگزیده اول تا سوم جوایزی نفیس همراه با لوح جشنواره اهدا خواهد شد.

به گزارش ایسنامازندران، جهت سهولت در امر ارسال آثار، متقاضیان می توانند از طریق یکی از راه های زیر جهت ثبت نام و ارسال اثر خود اقدام   کند، تحویل حضوری فیلم و فرم ثبت نام به آدرس بابلسر ، دانشگاه مازندران ، دانشکده هنر و معماری ، کانون فیلم و عکس، ارسال فیلم و فرم ثبت نام از طریق تلگرام به شماره : ۹۸۹۱۱۹۴۸۷۹۰۶+، برای دریافت اطلاعات جهت ارسال از طریق پست با شماره تماس روی پوستر و یا تلگرام با دبیرخانه جشنواره در ارتباط باشید./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.