امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 68533
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 04 آبان 1396 - 16:59 | | ارسال توسط :

برگزاری دوره آموزشی «تطهیرکنندگان داوطلب» با هدف آمادگی داوطلبان در مواقع بحرانی

پنجمین دوره آموزشی تطهیرکنندگان داوطلب با هدف آمادگی داوطلبین در مواقع بحرانی و ترویج خداباوری و شعار «فعالیت داوطلبانه از روی میل و اراده و به صورت خودجوش انجام می‌شود»، برگزار شد.

به گزارش بابل نوین،پنجمین دوره آموزشی ویژه تطهیرکنندگان داوطلب با هدف بهره مندی از فعالیت‌های داوطلبانه و بشردوستانه شهروندان تهرانی به ویژه در مواقع اضطراری و بحرانی در حسینیه عطر یاس مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) با حضور داوطلبینی که از قبل ثبت نام و برای حضور در دوره‌های آموزشی عملی اعلام آمادگی کرده بودند، برگزار شد.

سعید خال، سرپرست سازمان بهشت زهرا(س) در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: سازمان‌هایی که از فعالیت‌های داوطلبانه شهروندان بهره می‌برند و توانایی بسیج شهروندان را دارند در زمینه‌هایی چون خدمات اجتماعی و بهداشتی، آموزش، عملیات نجات، خدمات فرهنگی، دینی و بسیاری دیگر از این گونه خدمات از سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر به لحاظ کیفی جلوتر و برجسته‌ترند.

وی افزود: کار داوطلبانه، از نقطه نظر جامعه، فعالیتی بسیار مطلوب در زمان فراغت است. افرادی که فعالیت های داوطلبانه و بشر دوستانه دارند، سهم قابل ملاحظه‌ای در رفاه اجتماعی ایفا می‌کنند. وجود و حضور این افراد، باعث رفاه کلی جامعه و ارتقاء سطوح مختلف اجتماع می‌شود.

خال تصریح کرد: سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) به عنوان نهادی اجتماعی در راستای بهره مندی از فعالیتهای داوطلبانه و بشردوستانه شهروندان تهرانی و در راستای نقطه نظرات شهردار تهران مبنی بر مشارکت شهروندان در کلیه امور مدیریت شهری به ویژه در مواقع اضطراری و بحرانی اقدام به راه اندازی کانون تطهیرکنندگان داوطلب کرده و علاقه‌مندان در این زمینه را ثبت نام و ساماندهی می کند.

پس از برگزاری دوره آموزشی و دریافت کارت های عضویت توسط شرکت کنندگان ،داوطلبان با حضور در سالن‌های تطهیر به صورت عملی با مراحل مختلف تطهیر متوفی آشنا شدند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.