امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 84523
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار ویژه, سخن سردبیر, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 03 آذر 1397 - 21:54 | | ارسال توسط :

بسیج خانه نیروهای متعهد به انقلاب اسلامی است/پیگیر مطالبات مردم از مسئولان هستیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل گفت: توجه ما در شهرستان بابل رفع موانع تولید در گستره اقتصاد مقاومتی، کمک در ایجاد امنیت اجتماعی و روانی مردم، مقابله با تهدیدات دشمن و پیگیری مطالبات انقلابی رهبری از مسئولان است.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ مرتضی رمضانی در گفت‌و گو با خبرنگار ما با اشاره به دستاوردهای عظیم بسیج در عرصه‌های داخلی و خارجی اظهار کرد: از بزرگترین برکات انقلاب اسلامی ایجاد نهادهای مردمی مانند بسیج است که در لوای ولایت و نگاه انقلابی توفیقات بالایی کسب کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با دیدگاهی که در شکل‌گیری آن از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی تبیین و جریان مردمی حاضر در انقلاب بر آن سوار شد تا اهداف عالیه که رسیدن به سرمنزل ظهور امام‌زمان(عج) است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل ادامه داد: بسیج در عرصه‌های مختلف هرجا که مشکلی وجود داشته باشد با هدف کمک به آحاد امت اسلامی در سراسر جهان علی‌الخصوص ایران اسلامی با همه توان وارد عمل خواهد شد و نگاه ویژه آن به محرومیت زدایی و حل مشکلات اساسی مردم بوده و آن را پیگیری می کند.

این مسئول تصریح کرد: در هفته بسیج بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه محوری در بیش از ۵۰۰ پایگاه بسیج این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ رمضانی گفت: توجه ویژه ما در شهرستان بابل رفع موانع تولید در گستره اقتصاد مقاومتی، کمک در ایجاد امنیت اجتماعی و روانی مردم، مقابله با تهدیدات دشمن و پیگیری مطالبات انقلابی رهبری از مسئولان است که این هم خود جزو منویان معظم‌له در آتش به اختیار بودن نیروهای انقلابی است و بسیج خانه نیروهای متعهد به انقلاب است.

وی افزود: پیگیری مطالبات بر حق مردم از مسئولان برای مجموعه بسیج از این جهت حائز اهمیت است که هرجا ببینیم مدیران و مسئولان مشکلی در اجرای تعهدات و سازندگی منطقه دارند از ظرفیت نیروهای بسیجی در جهت کمک به این عزیزان و پیشبرد پروژه‌ها استفاده کنیم.

این فرمانده ارشد نظامی بابل اذعان کرد: پروژه‌های مختلفی که در بسیج سازندگی، کانون های اقشاری و خود سپاه ناحیه بابل با رویکردهای عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و ورزشی در حال اجراست همه با استفاده از ظرفیت شهرستان و نیروهای بسیجی شهرستان چه در قالب مدیران بسیجی و چه در قالب نیروهای عادی بسیج با هدف رفع مشکلات در حال پیگیری است که این نوید را می‌دهم در روزهای پایانی هفته بسیج دو پروژه مهم به بهره‌برداری خواهد رسید.

رمضانی در پایان گفت: بصیرت بسیجی بزرگترین نقطه قوت جریان انقلابی است و باید بسیجیان این بصیرت را در ابعاد مختلف برای حل مشکلات مردم به کار اندازد که تا به امروز این‌گونه عمل شد و امیدواریم راه و تفکر انقلابی و ولایی تا رساندن پرچم انقلاب به دست امام زمان(عج) باقی بماند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.