امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61376
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, مذهبی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 24 تیر 1396 - 19:06 | | ارسال توسط :

بقای زن مسلمان در گرو حجاب و عفاف قرار دارد

نماینده مردم بابل در ادوار گذشته مجلس گفت: حجاب و عفاف برای ارج نهادن به کرامت و شخصیت زنان جامعه اسلامی است و در حقیقت بقای زن مسلمان در گرو حجاب و عفاف قرار دارد.

 

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار ما بر صیانت از حجاب تاکید و اظهار کرد: حجاب مقوله‌ای مهدوی و قرآنی است و بر اساس آموزه‌های دینی ما در سلامت و تحکیم خانواده نقش ویژه‌ای دارد.

وی افزود: حجاب و عفاف برای ارج نهادن به کرامت و شخصیت زنان جامعه اسلامی است و در حقیقت بقای زن مسلمان در گرو حجاب و عفاف قرار دارد.

این نماینده مردم بابل در ادوار گذشته مجلس ادامه داد: دشمنان با اهداف شوم سیاسی و استفاده ابزاری به خیال خام خود می‌خواهند حجاب را از سر زنان و دختران ما بردارند و بارها گفته‌اند “ما چادر از سر زن ایرانی بر می‌داریم و از این راه انقلاب آن‌ها را می‌شکنیم”.

حجت‌الاسلام ناصری تصریح کرد: نتانیاهوی یهودی در کنگره آمریکا به صراحت اعلام می‌کند ما از طریق امواج ماهواره‌ای نسل جوان ایرانی را فاسد می‌کنیم و به دست خود ایرانی‌ها این کشور را نابود خواهیم کرد این نشان از اندیشه بدخواهان نسبت به نظام ما دارد.

وی در پایان گفت: ما تجربه تلخ جنگ سلیبی با شکستن فضای رزمی، غیرت ملی و دینی در تاریخ را داریم که آن فاجعه را در آندولوس به بار آوردند و مسلمانان را قتل‌عام کردند، دختران و زنان ما باید مواظب باشند ضمن اینکه با حجاب از شخصیت، زیبایی و کرامتشان که خدا در گوهر وجودشان قرار داد محافظت کنند، مانع تبلور و تحقق اهداف شوم دشمنان اسلام باشند.

 خبرنگار: نازنین اکبرزاده

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.