امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62465
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 07 مرداد 1396 - 10:54 | | ارسال توسط :

بهروز نعمتی: از همه جناح ها بطور رسمی و غیر رسمی از روحانی حمایت می کنند

«من شخصا با آقای لاریجانی برای حضور در دولت صحبت کردم و ایشان گفت صلاح نیست دو نفر در دولت بروند و حتی بنده را نهی کردند و نظر ایشان این بود که آقای روحانی خودش تصمیم گیری کند.»

به گزارش بابل نوین،بهروز نعمتی، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و از چهره‌های نزدیک به آقایان روحانی و لاریجانی اخیراً گفته است:

اینکه خط ونشان‌هایی کشیده شود که فلان وزیر باشد یا فلان وزیر نباشد درست نیست مثلا در رابطه با آقای رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور و یا علی ربیعی حساسیت های حاشیه‌ای ایجاد شده است در صورتی که آقای رحمانی فضلی فردی زحمتکش و سالها در مسئولیت های مختلف کارهای خوبی انجام داده است. حال ممکن است ایراداتی در کار باشد اما باید دید چقدر درست است یا چقدر می توان جبران کرد .
او همچنین می‌افزاید:

«من شخصا با آقای لاریجانی برای حضور در دولت صحبت کردم و ایشان گفت صلاح نیست دو نفر در دولت بروند و حتی بنده را نهی کردند و نظر ایشان این بود که آقای روحانی خودش تصمیم گیری کند.»

نعمتی همچنین در صحبتی که می‌توان آنرا کنایه به اصلاح‌طلبان ارزیابی کرد نیز گفته است:

اینطور نیست که در یک انتخابات یک نفر بگوید من کار را انجام دادم. آقای روحانی خودش پتانسیلی داشتند و گروههای مختلف از همه جناح ها هم دور او جمع شدند و بطور رسمی و غیر رسمی از ایشان حمایت کردند [۵]

*صحبت‌هایی آقای نعمتی حاوی اطلاعات خامی است که نشان می‌دهد سطح اختلافات حامیان رئیس‌جمهور روحانی برای چنیش کابینه دوم چه ماهیتی دارد؟! دوستان و دشمنان «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» وزیر کشور چه کسانی هستند و چرا کسی وقعی به سهم‌خواهی گسترده اصلاح‌طلبان از کابینه دوم آقای روحانی طی هفته‌های اخیر نمی‌گذارد.

این مقولات، اطلاعات و سؤالات اشاره شده شکل دهنده رخدادهای مهمی در آینده نزدیک هستند که برخی معتقدند «آغاز روند طلاق سیاسی اصلاح‌طلبان از دولت» یکی از آنهاست./م

منبع: مشرق
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.