امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56479
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1396 - 9:46 | | ارسال توسط :

بیانات رهبر معظم انقلاب در «من انقلابی‌ام»

انتشارات روایت فتح امسال با بیش از 180 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و زندگینامه شهدا در نمایشگاه شرکت کرده است.

به گزارش بابل نوین، محسن نوری مسئول بازرگانی و توزیع انتشارات روایت فتح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: انتشارات روایت فتح  امسال با بیش از ۱۸۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و زندگینامه شهدا در نمایشگاه شرکت کرده‌ است.

وی افزود: امسال همه کتاب‌های ناقص که چاپشان تمام شده بود و به انتها رسیده بودند، کامل کردیم. مثلا مجموعه‌های چند جلدی نیمه پنهان ماه، آسمان و اینک شوکران همگی کامل شده‌اند.  چهار جلد از مجموعه شش جلدی جدید شهدای مدافع حرم نیز کامل شده و دو عنوان آن زیر چاپ است و بزودی منتشر می‌شود.
مسئول بازرگارنی روایت فتح بیان کرد: از کتاب‌های جدید شاخص روایت فتح می‌توانم کتاب «من انقلابی‌ام» که شامل بیانات مقام معظم رهبری است را نام ببرم. همچنین کتاب‌های مختلفی از مجموعه‌های مختلف آماده شده‌اند. از مجموعه «روایت نزدیک» کتاب لیلا، از مجموعه «آسمان» زندگینامه شهید سهیلیان و از مجموعه مادران زندگینامه «شهید گنجی»  و کتاب «آبا» از آن جمله هستند.
نوری تصریح کرد: «از موج تا اوج» که در خصوص ساخت پل‌های شناور است، کتاب «ابوجهاد» که  زندگینامه شهید عماد مغنیه است، کتاب «محمد مسیح کردستان» که در ارتباط با شهید محمد بروجردی است عناوین دیگری هستند که می توانم نام ببرم.
گفتنی است؛ روایت فتح تلاش کرده که امسال مجموعه‌های خود را تجدید چاپ  و کامل کند و به صورت بسته‌‌های قابل عرضه مناسب با تخفیف ۳۰ تا ۴۰ درصدی به مخاطبان عرضه کند. /ص
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.