امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64052
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 31 مرداد 1396 - 12:22 | | ارسال توسط :

بیش از ۱۸۰ هزار نفر در دوره های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی پذیرش می شوند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، ظرفیت پذیرش در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (کاردانی به کارشناسی) دانشگاه جامع علمی کاربردی را 181 هزار و 725 نفر ذکر کرد.

به گزارش بابل نوین،حسین توکلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: مهلت ثبت نام برای پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه ۹۶ از روز یکشنبه، ۲۹ مردادماه آغاز شده و روز یکشنبه ۵ شهریورماه پایان می پذیرد.
وی ادامه داد: داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش در این دوره ها، ضوابط مندرج دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه ای که از ۲۸ مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.
به گفته توکلی، تا صبح امروز تعداد ۸ هزار و ۳۶۳ داوطلب برای پذیرش در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

** کارت آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی از امروز توزیع می شود
مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: کارت شرکت در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۶ از ساعت ۱۲ امروز، ۳۱ مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد که داوطلبان می توانند برای مشاهده و پرینت آن اقدام کنند.
وی افزود: داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه، دوم شهریورماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی ضمن شرکت در آزمون، برگه راهنمای مربوط را دریافت کنند.
توکلی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۶، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روز جمعه، سوم شهریورماه در ۵۳ شهرستان مختلف و ۱۱۸ حوزه امتحانی با حضور ۴۰۲ هزار و ۴۳۰ داوطلب برگزار می شود./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.