امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57213
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, انتخابات, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1396 - 9:19 | | ارسال توسط :

بیش از ۲۵۰۰۰ مترمربع بنر غیرقانونی جمع‌آوری شد/ ضرب و شتم مامور کمیته امحا توسط طرفدار یک کاندیدا

مسئول کمیته امحا تبلیغات غیرمجاز انتخابات شهرستان بابل گفت: این اعمال غیرقانونی در تبلیغات که از قبل هم به این عزیزان اطلاع‌رسانی شده بود باعث شد تا بیش از 25 هزار متر مربع بنر از سطح خیابان‌های شهر بابل جمع‌آوری شود و ما به اندازه بضاعت و توان موجود سعی بر اجرای قانون داریم.

به گزارش بابل نوین، مهدی بادیکناری در گفت‌و گوی تلفنی با خبرنگار ما اظهار کرد: بر اساس قانون و جلسه‌ای که قبل از شروع تبلیغات گسترده کاندیداهای شورای اسلامی شهر در بابل داشتیم موارد قانونی و غیرقانونی تبلیغات انتخاباتی را به کاندیداها و یا نمایندگانشان گوشزد کردیم اما در طول زمان تبلیغات شاهد برخی بداخلاقی‌ها و ناملایمات از سوی طرفداران کاندیداها بودیم.

وی افزود: این اعمال غیر قانونی در تبلیغات که از قبل هم به این عزیزان اطلاع‌رسانی شده بود باعث شد تا بیش از ۲۵ هزار متر مربع بنر از سطح خیابان‌های شهر بابل تا عصر امروز سه شنبه جمع‌آوری شود که این مسئله به هیچ‌وجه خوشایند ما نیست و ما به اندازه بضاعت و توان موجود سعی بر اجرای قانون داریم.

مسئول کمیته امحا تبلیغات غیرمجاز انتخابات شهرستان بابل ادامه داد: فرمانداری شهرستان بابل تمام توان خود را جهت با شکوه برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا صرف کرده است و در این راه سعی بر رعایت و اجرای قانون بدون هیچ گونه بی‌طرفی دارد.

این مقام مسئول در ستاد انتخابات شهرستان بابل تصریح کرد: درخواست ما از کاندیداهای محترم آن است که ضمن رعایت قانون تبلیغات با مأموران کمیته امحا همکاری کرده و به طرفدارانشان تأکید کنند از هرگونه درگیری با مجریان امحا دوری کنند.

بادیکناری در پایان گفت: در جریان ماموریت های کمیته امحا طرفداران یکی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر بابل با یکی از مأموران گروه امحا که در حال انجام وظیفه بود درگیر و مأمور را مورد ضرب و شتم قرار داد که با دستور فرماندار و با هماهنگی نیروی انتظامی ضارب دستگیر و به کلانتری منتقل شد که امیدواریم دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.