امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60842
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت تاریخ انتشار : 16 تیر 1396 - 13:28 | | ارسال توسط :

بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل گواهینامه درجه یک کیفیت دریافت کرد

محمود صادقی رییس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل از کسب گواهینامه درجه یک کیفیت خدمات سلامت برای این بیمارستان خبر داد.

به گزارش بابل نوین، دکتر محمود صادقی رییس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل اظهار کرد: در جهت طرح ارتقای کیفیت و اعتباربخشی بیمارستان‌های دولتی کشور، براساس شاخص‌های مورد نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان آیت‌الله روحانی(ره) بابل موفق به کسب گواهینامه درجه یک کشور شد.

وی با اشاره به دستاوردهای ارزنده این بیمارستان در سال‌های اخیر افزود: بیماران زیادی علاوه بر هم‌استانی‌ها از استان‌های شمالی و همجوار نیز به این مرکز مراجعه می‌کنند.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل ادامه داد: این بیمارستان دارای ۱۲ بخش بستری، ۱۶ اتاق عمل، ۵۱۱ تخت مصوب با بخش‌های ویژه شامل ۱۶ تخت ICU داخلی، هشت تخت ICU جراحی، هشت تختCCU ، NICU  با ۱۶ تخت، ۱۰ تخت ICU جراحی قلب، دو اتاق عمل جراحی قلب و بخش فوق تخصصی قلب اطفال شامل تخت‌های CCU و بستری به همراه پاراکلینگ‌های مجهز شامل اندوسکوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیولوژی، پاتولوژی، MRI، سی‌تی اسکن و درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی است.
این مقام مسئول تصریح کرد: این بیمارستان دارای بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب باز با دو اتاق عمل اختصاصی و بخش فوق تخصصی قلب اطفال است و جراحیهای منحصر به فرد قلبی و پذیرش بیماران قلب اطفال از استان‌های مجاور و ارائه خدمت در این زمینه سبب افتخار استان مازندران د وانشگاه علوم پزشکی بابل است.
صادقی گفت: این بیمارستان به عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین بیمارستان شمال کشور دارای زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع با زیربنای تقریبی ۶۴ هزار  متر مربع است.

وی با اشاره به این که این بیمارستان ۵۱۱ تخت دارد تاکید کرد: در راستای افزایش رضایتمندی مراجعین بزودی ساختمان جدید اورژانس به فضای قبلی اضافه خواهد شد.
رییس بزرگترین بیمارستان شمال کشور از مراجعه بیش از ۴۵۰ هزار نفر به این بیمارستان در سال گذشته خبر داد و بیان داشتیادآور شد: درصد اشغال تخت این بیمارستان در سال ۹۵ بیش از ۸۰ درصد بوده است که در این ارتباط ۱۵۰ پزشک متخصص و فوق تخصص با ما همکاری داشتند. 
وی در پایان گفت: در کسب گواهی‌نامه درجه یک خدمات سلامت توسط بیمارستان آیت‌الله روحانی(ره) وظیفه ما در خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز را صد چندان می‌کند.
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.