امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 85767
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران تاریخ انتشار : 19 بهمن 1397 - 0:45 | | ارسال توسط :

تأکید بر سرعت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام/پل غیرهمسطح بابل باید کمتر از ۲ سال افتتاح شود

استاندار مازندران گفت: همه طرح‌های نیمه کاره در مازندران به خصوص طرح‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شود باید با سرعت تکمیل شود تا مردم از فواید آن زودتر بهره مند شوند. ‎

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، احمد حسین زادگان مصادف با هفتمین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور در شهرستان بابل در مراسم کلنگ‌زنی پل غیر همسطح کمربندی جنوبی این شهرستان حضور پیدا کرد.

وی در این مراسم اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر دشمن هجمه‌های زیادی را به نظام وارد می‌کند و با بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌ها سعی دارد مردم را از نظام نا امید کند.

استاندار مازندران افزود: در چنین شرایطی وظیفه ما این است که این طرح‌های نیمه تمام را زودتر به اتمام برسانیم تا مردم از نعمت آن بهره‌‌مند شوند.

مقام عالی دولت در مازندران ادامه داد: همه طرح‌های نیمه کاره در مازندران به‌خصوص طرح‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شود باید با سرعت تکمیل شود تا مردم از فواید آن زودتر بهره‌مند شوند. ‎

حسین‌زادگان بیان کرد: آغاز اجرای طرح‌های بزرگ و یا بهره‌مندی از آن نشان می‌دهد که تحریم‌ها اثر ندارد.

وی درباره پل غیر همسطح کمربندی جنوبی بابل گفت: دولت برای احداث این پل روگذر، ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد و باید در کمتر از ۲ سال این طرح افتتاح شود.

استاندار مازندران تأکید کرد: تردیدی نداریم که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و به گفته مقام معظم رهبری، راهپیمایی امسال بهتر از سال‌های دیگر و تاریخی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، با حضور استاندار، بهره‌برداری از پروژه افزایش ظرفیت برق ۶۳٫۲۰ کیلو ولت احمد چاله پی بابل با اعتباری به میزان ۴۵ میلیارد ریال، کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح در کنار کنارگذر جنوبی بابل با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان و  افتتاح ساختمان بخشداری لاله آباد با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان صورت گرفت.

تاکنون برای پروژه کمربندی جنوبی بابل که دارای ۶ زیرگذر و سه رو گذر است، بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.