امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54014
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 20 فروردین 1396 - 10:01 | | ارسال توسط :

تابستان سخت در مجموعه برق مازندران

شرکت توزیع برق مازندران شرایط سختی را در پیش دارد.

به گزارش بابل نوین،  به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: تابستان ۹۶ نزدیک است و با همه تلاش‌ هایی که در مجموعه توزیع برق استان صورت گرفت اما کار سخت و طاقت‌ فرسایی در پیش‌ رو داریم.

وی مدیریت و کنترل خاموشی‌ ها و رعایت دقیق دستورالعمل ثابت مانور، اهمیت جان و سلامت همکاران را بسیار با اهمیت بیان کرد و افزود: بهره‌ برداری در مجموعه شرکت‌ های توزیع برق از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: در خاموشی ‌های خواسته و اضطراری باید روی زمان اعمال خاموشی دقت بسیار زیادی داشته باشیم تا منجر به صدمات اجتماعی، مالی و جانی نشود.

وی افزود: با تمام تلاش ‌های شبانه‌ روزی و ایثارگرانه، به‌دلیل محدودیت در شبکه بالادستی، منابع و اعتبارات، کار سخت و طاقت فرسایی در پیش‌رو داریم که با عزم راسخ و اراده قوی و همدلی و همراهی مردم و مسئولان ، امیدواریم تابستان بدون خاموشی را پشت سر بگذاریم.

شهابی گفت: سال ۹۵ سال بحران‌ های طبیعی در صنعت برق بود که با تعهد، تخصص زحمتکشان در این صنعت ارزشمند و مردمی از همه آزمون‌ ها سربلند بیرون آمدیم.

وی افزود: نصب ۵۰ دستگاه سکسیونر و برنامه‌ریزی برای ۱۰۰ دستگاه دیگر، کوتاه کردن شعاع تغذیه شبکه ۲۰ کیلوولت با نصب ترانس‌های کم تلفات، تعمیر شبکه‌ها و پست‌های توزیع به‌ ویژه سرویس تمام پست‌ های زمینی، جایگزینی شبکه‌ های سیمی با کابل خودنگهدار، نصب کات اوت‌های تیغه‌ای در شبکه‌های ۲۰ کیلوولت، تعویض جمپرهای سیمی ۲۰ کیلوولت با سیم‌ های روکش‌ دار، نصب تابلو کنترل از راه دور جهت سکسیونرهای هوایی از اقدامات شرکت توزیع برق مازندران برای مقاوم‌ سازی شبکه در سال ۹۵ و ۹۶ اعلام کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.