امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60008
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 01 تیر 1396 - 19:28 | | ارسال توسط :

تابش: لزوم مخالفت کشورهای مسلمان با سیاست‌های سرکوب‌گرایانه رژیم صهیونیستی

به گزارش بابل نوین، “محمدرضا تابش” نایب رئیس فراکسیون امید با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: امام خمینی(ره) با نگاهی عمیق و ژرف اقدام به نامگذاری روز قدس برای ایجاد همبستگی ملت مسلمان دنیا با مردم فلسطین کرد. وی تصریح کرد: بعد از گذشت چند دهه از نامگذاری چنین روزی، شاهد ابتکار […]

به گزارش بابل نوین، “محمدرضا تابش” نایب رئیس فراکسیون امید با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: امام خمینی(ره) با نگاهی عمیق و ژرف اقدام به نامگذاری روز قدس برای ایجاد همبستگی ملت مسلمان دنیا با مردم فلسطین کرد.

وی تصریح کرد: بعد از گذشت چند دهه از نامگذاری چنین روزی، شاهد ابتکار عمل ایشان برای اعلام همبستگی دنیا با ملتی هستیم که از سوی رژیم اشغالگر قدس آواره شده‌اند، با غصب قبله اول مسلمانان از سوی این رژیم در حقیقت آن‌ها به نوعی در مقابل تمام مسلمانان جهان قد علم کرده‌اند.

تابش تاکید کرد: اگر پیام امام خمینی (ره) در این مورد از سوی کشورهای دنیا حتی آزادی‌خواهان و مخصوصا کشورهای مسلمان جدی گرفته می‌شد، دیگر امروز شاهد گستردگی حوزه عمل و گستاخی‌های رژیم صهیونیستی نبودیم و آنها نمی‌توانستند به عنوان لابی‌های اثرگذار در فرآیند رقم زدن مقدرات عالم اقدام کنند.

نماینده مردم اردکان ادامه داد: رژیم صهیونیستی بر روی سیاست مداران آمریکایی و کشورهای غربی تأثیرگذار است و تأثیرات مخرب خود را در دنیا می‌گذارد، بویژه با استفاده از منابع انسانی و مادی کشورهای اسلامی را مورد هدف قرار داده است.

نایب رئیس فراکسیون امید با تاکید براینکه اکنون فلسفه کار بزرگ امام راحل درباره نامگذاری روز قدس کاملا مشخص است، گفت: انتظار می‌رود کشورهای مسلمان پرچمدار و پیشرو در این زمینه بوده و در محکومیت جنایات این رژیم مدعی باشند تا قبله اول مسلمانان از سیطره رژیم صهیونیستی خارج شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه به‌واسطه نبود دموکراسی در کشورهای اسلامی و گردش قدرت تقریبا موروثی و هدایت شده دیگر مردم در مقدرات و سرنوشت زندگی خود تأثیرگذاری ندارند، تصریح کرد: شاهدیم سران کشورهای اسلامی برای حفظ قدرت نه با اتکا به توان ملت و حفظ شعائر مذهبی و دینی بلکه خواسته یا ناخواسته جزو هم پیمانان رژیم صهیونیستی ده‌اند اگرچه باید بدانند که این وضعیت دوامی نخواهد داشت.

تابش اظهار داشت: با توجه به گردش آزاد اطلاعات و حمایت افکار عمومی از مظلومان و مستضعفان قرار نیست وضعیت به همین نحو بماند، مانند اعتراض و انقلابی که موجب شد تا بسیاری از سردمداران کشورهای عربی با موج مخالفت‌ها مواجه شوند، آتش سوزان حمایت از مستضعفان فلسطین در دل همه مسلمانان زبانه می‌کشد پس چه بهتر که حکام کشورهای اسلامی به خود آمده و در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی همکاری کنند.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه باید در سرزمین‌های اشغالی انتخابات برگزار شده و تمام ساکنان آن فارغ از هر مذهب و قومیتی در آن شرکت کنند، بیان داشت: امیدواریم کشورهای مسلمان به خود آمده و مردم با شور و حرارت بیشتری مخالفت خود را با سیاست‌های سرکوب‌گرایانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی نشان دهند تا ان شاءالله فرجی حاصل شده و شاهد برکندن این غده سرطانی در منطقه باشیم.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.