امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61387
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 24 تیر 1396 - 19:43 | | ارسال توسط :

تاج: حق نداریم نتیجه دادگاه را رسانه ای کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتقاد برخی اهالی فوتبال نسبت به حضور مثلث اصفهانی در راس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این حرف را محکوم می کنم.

به گزارش بابل نوین، مهدی تاج درباره حضور نمایندگان کارلوس کی روش در روسیه برای انتخاب محل کمپ و تمرینات تیم ملی در این کشور اظهار داشت: درحالی که بسیاری از تیم های آسیا برای صعود به جام جهانی به کسب تک امتیازها فکر می کنند اما ما توفیق داشتیم از همین حالا به دنبال انتخاب کمپ در روسیه برویم. قصد داریم کمپ ارزانی را هم انتخاب کنیم و این کار انجام شده است.

او افزود: ستاد اعزام به جام جهانی تشکیل شده است و قرار است دومین نشست این ستاد یک شنبه هفته جاری برگزار شود. وزیر ورزش و جوانان در این راه به ما کمک می کند. هواداران، کادر فدراسیون فوتبال و خبرنگاران جزء افرادی هستند که قرار است ستاد، اعزام آن ها را بررسی کند. در اعزام مردم نقطه نظراتی وجود دارد که در آینده به آن ها اشاره می کنم. نباید در این مسیر انحصار به وجود بیاید و تمام هواداران باید شرایط خوبی برای سفر به روسیه داشته باشند و به صورت پرشور از تیم ملی حمایت کنند. سازمان گردشگری در این زمینه نقش ویژه ای دارد.
با نظارت کی روش تیم های پایه آینده خوبی دارند

تاج در ادامه خاطر نشان کرد: مجموعه تیم ملی با نظارت کامل کارلوس کی روش و در ادامه امیرحسین پیروانی مشغول فعالیت هستند. تیم جوانان ما تشکیل شده است. محمد یاوری استعدادیاب تیم جوانان است که ۹ منطقه را ارزیابی می کند. مطمئن باشید تیم جوانان هم آینده بسیار خوبی دارد. کار به شکل درستی پیش می رود. نمونه اقدامات ما را آلمان انجام داد. زمانی تیم ملی این کشور چهار گل از آمریکا دریافت کرد اما با جوان گرایی و استعدادیابی به مرحله ای رسیدند که در مرحله نیمه نهایی جام جهانی در خاک برزیل هفت گل به این تیم زدند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: چرخه خوبی در رابطه با تیم های ملی شکل گرفته است. مرحله استعدیابی تیم نوجوانان در شهریار مشغول پیگیری است.
حق نداریم نتیجه دادگاه را رسانه ای کنیم

او درباره نتیجه مذاکرات نمایندگان فدراسیون فوتبال در دادگاه CAS اظهار داشت: این دادگاه روز گذشته برگزار شد. قاضی دادگاه در همان مرحله ابتدایی اعلام کرده هیچ یک از نمایندگان ایران، عربستان و همچنین AFC حق رسانه ای کردن مذاکرات را ندارند. بنابراین از صحبت کردن در مورد مفاد نشست ها معذورم. با این وجود امیدوارم که حکم CAS به سود ایران باشد. حرف مسئولان دادگاه هم درست است چراکه صرف نظر از اینکه بخواهند به سود کدام طرف رای دهند، تبعیت از دستورالعمل دادگاه برای من الزامی است.
سوپرجام باید برگزار شود

تاج درباره تداخل زمانی دربی در آلمان با دیدار سوپرجام گفت: این موضوع را باید از سازمان لیگ پیگیری کنید چراکه چندان در جریان اینکه چرا چنین زمانی برای دیدار سوپرجام و همچنین دربی انتخاب شده است، نیستم. سوپرجام حتما باید برگزار شود اما سازمان لیگ می تواند زمان این دیدار را مدیریت کند.
مجلس باید با اصلاح قوانین به ما کمک کند

او درباره انتقاد علی کریمی از مسئولان فدراسیون فوتبال به دلیل واکنش آن ها به بدهی های باشگاه نفت بیان کرد: حال فوتبال ما خوب است و اگر بخواهیم این وضعیت ادامه پیدا کند باید مجلس شورای اسلامی به ما کمک کند. باید گام های موثری برای پیشرفت امور فوتبال کشور برداشته شود چراکه در غیر این صورت به مشکل می خوریم. یکی از همین مشکلات بحث تیم نفت تهران است اما اگر دیدگاهی منطقی به مشکلات مالی باشگاه ها داشته باشیم، آن ها از این وضعیت خارج می شوند. تیم های ایرانی راست راست راه می روند و بدهکار می شوند. کدام مدیر باشگاهی در کل دنیا بدون منابع مالی، تیم تشکیل داده و ورزشگاه ساخته است؟ در چنین وضعیتی باید دست باشگاه هایمان را ببوسیم که بدون پول کارهایشان را پیش می برند. برخی قوانین باید از سوی مجلس اصلاح شود تا به هیچکس فشار نیاید.

تاج افزود: با توجه به دستورالعمل های فیفا و AFC نگران آینده فوتبال ایران هستم. اگر در مدتی محدود گام های اساسی نسبت به رفع مشکلات مالی برنداریم با مشکلات جدی مواجه می شویم.
مثلث اصفهانی در کار نیست

رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتقاد برخی اهالی فوتبال نسبت به حضور مثلث اصفهانی در راس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این حرف را محکوم می کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به برکناری و تغییر هر مسئولی در فدراسیون اختیار دارد اما برای پست دادن به هر فردی باید از هیئت رئیسه مجوز بگیریم. برای پست دبیر کل سرپرست انتخاب کرده ایم و اعضای هیئت رئیسه برای انتخاب دائمی ساکت باید نظر بدهند. البته آن ها از تصمیم های من خبر داشتند و مثلثی هم در کار نیست./م

منبع: باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.