امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58201
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 07 خرداد 1396 - 18:03 | | ارسال توسط :

تبلور اقتصاد مقاومتی درگرو تکیه بر توان و توانمندی داخلی است

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: تحقق و تبلور اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب درگرو تکیه بر توان و توانمندی داخلی و قطع امید از بیگانگان است.

به گزارش بابل نوین،آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار شماری از مسؤولان اقتصادی استان، با تأکید بر تلاش مضاعف و همگانی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: تبلور و شکوفایی اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در سایه تکیه بر نیرو، توان و توانمندی داخلی و قطع امید از بیگانگان است.

وی با تأکید بر پیاده شدن اصول شعار سال و فرمایشات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی در عرصه عمل، گفت: باید بیش از گذشته به ظرفیت‌ها و داشته‌های داخل کشور تکیه کرده و در همه زمینه‌ها به خودکفایی کامل برسیم.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: اگر اقتصاد مقاومتی به‌ صورت صحیح اجرا شود می‌تواند نقاط ضعف را پوشش داده و شکوفایی زیادی را برای کشور و ملت به ارمغان آورد.

وی افزود: امروزه دشمن با فشارها و تحریم‌های ظالمانه خود سعی در اجرای برنامه‌های شوم و ننگینی در کشور دارد؛ اما می‌توان با تکیه بر جوانان متخصص و متعهد و همچنین خصوصی‌سازی درست و اصولی جلوی آنها ایستاد.

آیت‌الله مهمان‌نواز اظهار کرد: قطعاً باید خودمان به فکر خویش بوده و بیگانگان دلسوز ما نیستند و ارمغان آنها چیزی جز چپاول و غارت برای هیچ کشوری نیست.

وی با اشاره به اینکه در این راه ملت ایران همراه و پشتوانه نظام بوده و ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنند، تصریح کرد: ترویج روحیه انقلابی در بین مردم ایران دغدغه و دل‌نگرانی امروز استکبار جهانی است.

آیت‌الله مهمان‌نواز اضافه کرد: با استعانت از خداوند متعال به‌ زودی با بسط و گسترش این روحیه و طرز فکر در منطقه و به‌ ویژه در فلسطین، شاهد پیروزی مردم مظلوم و رنج‌دیده آن و پاک‌سازی سرزمین‌های اشغالی از لوث وجود صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار خواهیم بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.