امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77954
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 12 بهمن 1396 - 13:08 | | ارسال توسط :

تجدید میثاق مسئولان شهرستان بابل با آرمان‌های انقلاب+ تصاویر

مسئولان و روسای ادارت بابل در دهمین جلسه شورای اداری این شهرستان با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش بابل نوین، همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بابل پنج‌شنبه ۱۲ بهمن برگزار شد.

 این جلسه که در مدرسه خاتم‌الانبیا بابل برپا شد،با حضور حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام‌جمعه بابل، قربانعلی ولی‌زاده‌‌بورا فرماندار ویژه شهرستان، محسن کبودفیروزجایی و روسای ادارات این شهرستان همراه بود.

حجت‌الاسلام روحانی در ابتدای این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر اظهار کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی سه عامل مهم یعنی اسلام، امام و مردم نقش داشتند و نقش امام ‌راحل(ه) به عنوان ولی‌فقیه در این رویداد تاریخی بسیار برجسته‌تر از سایر عوامل است.

وی افزود: ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته است و جوان نسل امروز وقایع و اتفاقات آن زمان را ندید و درک نکرد، صحنه‌های تاریکی که در رژیم پهلوی بر کشور حاکم شده بود ، دشمن و رسانه‌های تحت سلطش از عدم ‌آگاهی نسل سوم انقلاب استفاده می‌کند و می‌خواهد آب تطهیر به تاریخ پهلوی بریزد و دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرد.

این مسئول خطاب به نسل جوان ادامه داد: در این راه ممکن است برخی فریب دشمن را بخوردند بنابراین شایسته است در این دوران مروری داشته باشیم، نقش ایران را در معادلات بین‌المللی مدنظر قرار دهیم، همه عزتی که امروز برخورداریم را به یاد داشته باشیم و بدانیم همه این‌ها از برکاتت انقلاب است پس همه مسئولان، مدیران و به ویژه نسل جوان باید با این مسائل آشنا و شاکر این نعمت باشند.

قربانعلی‌ ولی‌زاده‌بورا در ادامه دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بابل خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در عرصه‌های جهانی به عنوان یک کشور تاثیرگذار است، این تاثیرگذاری ثمره انقلاب بوده است بنابراین ما باید آموزه‌های این انقلاب را همواره سرلوحه کار خود قرار دهیم و خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم، جمعهوری اسلامی که با ویژگی دینی ثابت کرد با حمایت مردمی این حکومت را تشکیل داده است.

وی با اشاره به گزارش عملکرد دولت در شهرستان بابل افزود: در راستای خدمت‌رسانی به مردم، در ایام دهه فجر ما بهر‌ه‌برداری از ۱۰۱ طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی را در دستور کار داریم، در حوزه آب و فاضلاب با میزان ۱۰ میلیارد اعتبار ورود پیدا کردیم، برای کمک به افراد تحت‌پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی شهرستان نیز ما ۴۲۲ نفر را با میزان اعتبار بالغ بر هفت میلیارد تحت پوشش قرار داریم و اقدامات دیگری که همه با هدف رضایتمندی مردم و استحکام نظام اسلامی ایران انجام شد.

گفتنی در پایان این نشست حاضران ضمن حضور بر مزار آیت‌الله روحانی(ره) امام‌جمعه فقید بابل، با آرمان‌های انقلاب، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری میثاقی دوباره بستند.

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.