امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62409
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 06 مرداد 1396 - 11:16 | | ارسال توسط :

تحقق ۱۹ درصدی تامین انرژی در نیروگاه شهیدسلیمی نکا

به گزارش بابل نوین، نعمتی مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: نیروگاه شهید سلیمی نکا در سه ماه امسال ۲ میلیارد و ۲۹۸ میلیون و ۷۱ هزار کیلووات ساعت انرژی تولید کرد. وی افزود: از این میزان تولید ۲ میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۹۴۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور […]

به گزارش بابل نوین، نعمتی مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: نیروگاه شهید سلیمی نکا در سه ماه امسال ۲ میلیارد و ۲۹۸ میلیون و ۷۱ هزار کیلووات ساعت انرژی تولید کرد.

وی افزود: از این میزان تولید ۲ میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۹۴۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تحویل شد.

 

مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: در این سه ماه ۷۷ درصد انرژی تولیدی در واحد‌های بخاری و ۲۳ درصد در واحد‌های سیکل ترکیبی بدست آمد، سهم سوخت گاز در تولید انرژی ۹۵ درصد و سهم سوخت مازوت نیز ۵ درصد بوده است.

 

نعمتی افزود: علیرغم خروج متناوب واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی جهت انجام تعمیرات اساسی و میاندوره‌ای تا اواسط خرداد ماه، واحد‌های ۱،۲ و ۴ بخاری در این سه ماه هر کدام با ظرفیت ۴۴۰ مگاوات جهت انجام تعمیرات میاندوره‌ای و بازدید‌ها جمعاً به مدت ۶۸ روز و واحد ۳ بخاری نیز بدلیل انجام تعمیرات اساسی به مدت ۷۹ روز از مدار خارج بوده است.

 

وی گفت: بلوک سیکل ترکیبی نیز در این مدت با ظرفیت ۴۳۵ مگاوات بدلیل انجام تعمیرات ژنراتور و بازدید مسیر داغ در واحد یک گازی به مدت ۵۵ روز بصورت نیم بار در مدار قرار داشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.