امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72168
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 05 آذر 1396 - 23:12 | | ارسال توسط :

تحقیق و تفحص از مسکن مهر در دستور کار مجلس است/ لزوم تشکیل کارگروه ملی برای ارزیابی طرح مسکن مهر

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تحقیق و تفحص از مسکن مهر در دستور کار مجلس است، بر لزوم تشکیل کارگروه ملی برای ارزیابی طرح مسکن مهر تأکید کرد.

به گزارش بابل نوین،از ارومیه به نقل از سایت نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس، عبدالکریم حسین‌زاده گفت: راهکار رفع مشکلات پیش‌روی این طرح، تشکیل کارگروهی متشکل از وزارت راه و شهرسازی، سازمان بازرسی، نظام مهندسی، شهرداری‌ها و مجلس است تا ایرادات موجود در این طرح را مشخص کرده و سازه‌هایی که امکان آسیب‌پذیری در برابر بلایای طبیعی دارند را از دیگر سازه‌ها تمیز دهد.

وی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از مسکن مهر با هدف پیشگیری از تخریب واحدهای این طرح در حادثه‌ای مشابه زمین لرزه غرب کشور در دستور کار است، اضافه کرد: این موضوع باید در کمیته کاملاً تخصصی و فنی با هدف شناسایی واحدهای مسکن مهری که در مخاطره و در نزدیکی گسل زلزله قرار دارند، بررسی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: کارگروه مذکور باید ملی بوده و در استان‌ها نیز از حیث مقاومت‌پذیری و میزان آسیب‌پذیری هریک از ساختمان‌ها را آنالیز کرده تا خروجی گزارشی کاملاً فنی باشد.

حسین‌زاده با بیان اینکه موضوع تحقیق و تفحص از مسکن مهر در پی شفاف‌سازی روند واگذاری پروژه‌ها، حضور تعاونی‌ها، رعایت استانداردها و مسائلی از این دست است، توضیح داد: ترکیبی از امور فنی و امور حقوقی و قضایی در جریان تحقیق و تفحص انجام می‌شود و در پایان گزارش بررسی‌ها به قوه قضاییه ارجاع داده می‌شود.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.