امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 92638
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, مذهبی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 08 فروردین 1402 - 22:25 | | ارسال توسط :
نماینده مردم مازندران در خبرگان :

تدابیر رهبری و حمایت دوست‌داران انقلاب موجب از بین رفتن توطعه‌ها/ پیگیر وضعیت حجاب در مجلس خبرگان رهبری هستیم

آیت‌الله توکل عضو خبرگان رهبری در جمع اهالی رسانه گفت: دشمن در این اوضاع با تمام توان به میدان آمده، البته تدابیر رهبری و حمایت دوست‌داران انقلاب اسلامی موجب از بین رفتن توطعه‌هاست.
تدابیر رهبری و حمایت دوست‌داران انقلاب موجب از بین رفتن توطعه‌ها/ پیگیر وضعیت حجاب در مجلس خبرگان رهبری هستیم

به گزارش بایل نوین،  آیت‌الله سیدرحیم توکل عضو خبرگان رهبری در دیدار نوروزی با اصحاب رسانه‌های مازندران ضمن تبریک عید نوروز باستانی و ماه مبارک رمضان در پی ابراز گلایه مندی خبرنگاران از وضعیت فرهنگی اجتماعی علی‌الخصوص حجاب در سطح جامعه اظهار کرد: ما هم قبول داریم اوضاع نامناسب و معضلات اجتماعی وجود دارد، در بیشتر جلسات با مسئولین این موارد را  انتقال می‌دهیم.

وی افزود: در اجلاس و کمیسیونهای اخیر مجلس خبرگان وزیر کشور و مسئولان مختلف حضور داشتند و بدون تعارف مشکلات را مطرح کردیم و پیگیری موضوعاتی از این دست هستیم.

نماینده مردم مازندران در خبرگان ادامه داد: وظیفه خود می‌دانیم که مباحث حوزه رهبری را بررسی و منویات ایشان را برای مسئولان تبیین کنیم.
آیت‌الله توکل تصریح کرد: در جلسات اخیر شورای نگهبان در مورد مساله حجاب بارها تبادل‌نظر و راهکارهایی به رئیس‌جمهور و سایر مسئولان ارائه شد.

این استاد اخلاق حوزه علمیه با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی افزود: دشمن در این اوضاع با تمام توان به میدان آمده، البته تدابیر رهبری و حمایت دوست‌داران انقلاب اسلامی موجب از بین رفتن توطعه‌هاست.

وی با تاکید بر نقش رسانه‌ها اذعان کرد: مشکلات، سختی‌ها و گره‌هایی در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی وجود دارد اما با وحدت و‌ همت حل خواهد شد و رسانه‌ها در حل اینگونه مسائل توان بالا داشته، بسیار اثربخش هستند.

آیت‌الله توکل در پایان گفت: اخلاق مسأله‌ای است که هیچ فردی از آن بی‌نیاز نیست، هر چه مراتب بالاتر باشد به اخلاق نیازمندتر هستیم، امیدوارم در سال جدید و همزمان با ماه رحمت الهی رعایت اخلاق اجتماعی و اسلامی را مدنظر قرار دهیم.

 

تهیه و تنظیم خبر: روح‌اله قلی‌پور

| منبع خبر : بابل نوین
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.