امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81080
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 17 فروردین 1397 - 14:15 | | ارسال توسط :

ترافیک عادی و روان در جاده‌های بارانی مازندران

به گزارش بابل نوین، سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون ترافیک در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر –سمنان عادی و روان گزارش شده است. وی افزود: از لحاظ آب و هوایی ارتفاعات هراز، چالوس و سوادکوه بارش باران و در شهر‌های رامسر ، چالوس و نور بارندگی خفیف است. سرهنگ قدمی گفت: […]

به گزارش بابل نوین، سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون ترافیک در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر –سمنان عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: از لحاظ آب و هوایی ارتفاعات هراز، چالوس و سوادکوه بارش باران و در شهر‌های رامسر ، چالوس و نور بارندگی خفیف است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد انواع تریلر و کامیون از صبح امروز در جاده‌های هراز و سوادکوه ممنوع شد.

رییس پلیس راه مازندران به محدودیت ترافیکی عصر امروز جاده هراز و چالوس اشاره کرد و گفت: با توجه به ادامه روند ترافیک روان در جاده‌های هراز و چالوس محدودیت یکطرفه شدن آمدوشد خودروها در این جاده‌ها برداشته خواهد شد.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.