امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59144
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 21 خرداد 1396 - 20:07 | | ارسال توسط :

ترامپ درباره اقدام تروریستی تهران با سعودی‌ها گفتگو کرده‌ بود

مشاور ریاست مجلس در امور بین‌الملل گفت: اخباری وجود دارد که نشان می‌دهد در سفر ترامپ به منطقه گفتگویی‌هایی در این رابطه با سعودی‌ها انجام شده است.

به گزارش بابل نوین، حسین امیرعبداللهیان مشاور ریاست مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای ترور مجلس و حرم مطهر در جمع خبرنگاران درباره دست‌های پشت پرده اقدام تروریستی تهران گفت: باید منتظر اظهار نظر دستگاه‌های امنیتی و اعلام نظر کارشناسی آن‌ها درباره اقدام تروریستی مجلس و حرم مطهر باشیم.

وی افزود: اخباری وجود دارد که نشان می‌دهد در سفر ترامپ به منطقه گفتگویی‌هایی در این رابطه با سعودی‌ها انجام شده است، عوامل افراطی در آمریکا هم در پشت پرده این حادثه می‌توانند نقش داشته باشند.
دستیار رییس مجلس در امور بین الملل ادامه داد: علاوه بر این آقای عادل الجبیر و محمدبن سلمان وزیر دفاع عربستان که اخیرا تهدید کرده بود که ناامنی را به داخل ایران خواهیم کشاند باید در مقابل این اتفاقات پاسخگو باشند.
وی ادامه داد: نکته مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که تفاوتی بین داعش و گروهک منافقین در دهه شصت وجود ندارد و هردوی آن‌ها ایران را هدف قرار داده‌اند و ما باید با وحدت و همدلی از امنیت ملی در عالی‌ترین سطح مراقبت کنیم.

امیر عبداللهیان همچنین در پاسخ به سوالی درباره عملکرد نهادهای امنیتی در مدیریت حادثه فوق اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی ما خیلی به موقع وارد شدند و در کمتر از سه دقیقه نهادهای امنیتی که باید واکنش‌های سریع نسبت به این حوادث داشته باشند، واکنش نشان دادند که این قابل تقدیر است.

مشاور ریاست مجلس در پایان با اشاره به حضور مردم مراسم تشییع شهدا گفت: با توجه به وضعیت خاصی که ساختمان مراجعات عمومی مجلس دارد و یک محیط پیچیده برای کسانی است که بخواهد یک عنصر ضد امنیتی را تعقیب کنند، اقدام خوبی صورت گرفت و جا دارد از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع نیز تشکر کنیم که نتیجه این حضور کمک به ارتقای امنیت ملی خواهد بود.
باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.