امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 22028
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا, سخن سردبیر, گالری عکس, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 23 اسفند 1394 - 15:32 | | ارسال توسط :

تشییع غریبانه شهید گمنام در بابل/تصاویر

تشییع پیکر شهید گمنام برای لحظاتی در شهرستان بابل با همراهی مردم و در غیاب مسئولان این شهرستان...

۰

به گزارش بابل نوین، عصر روز گذشته پیکر۲شهید گمنام که برای مراسم وداع و خاک سپاری به شهر چهاردانگه منتقل می‌شد با هماهنگی عده‌ای از جوانان ولایی شهرستان بابل بمدت کمتر از بیست دقیقه در میدان ولایت جهت میثاق دوباره جوانان این شهر و مردمان غیور بابلی برروی جایگاهی که به همین منظور تهیه شده بود قرار گرفت و مورد خیرو برکت این شهرستان شد.

در این برنامه که حدود۲۰۰ نفر از علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت حضور داشتند مراسم میثاق و وداع با این شهدا که از عملیات والفجر یک در فکه به دیار علویان آمده بودند انجام شد و گروهی از جوانان با برافراشتن پرچم‌های عزاداری اهل بیت و زدن سنج، دمام و تبل فضای معنوی ایجاد کردند.

از نکات قابل توجه با وجود اطلاع رسانی در فضای مجازی و بصورت کلامی در مورد عدم استقبال مسئولین شهرستان بابل از این برنامه و عدم حضور در این مراسم نکات زیر قابل تامل و بررسی است که امیدواریم باعث تلنگر و توجه بیشتر مسئولین شهرستان گردد.

۱- در همان روز اجرای این برنامه از صبح گروهی که مسئولیت اجرای این برنامه را داشتند در میدان ولایت جلوی چشم رهگذران مشغول نصب وسایل و ایجاد فضای مناسب استقبال بودند حال چگونه از چشم مسئولین دور ماند جالب است.

۲- جلسه شورای مدیریت برنامه ریزی شهرستان بابل از ساعت ۱۰ الی ۱۲ همان روز در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برقرار بود و حداقل بیش از ۶۰-۷۰ درصد مدیران شهرستان در این جلسه حضور داشتند و احتمالا هنگام ورود و یا خروج از فرمانداری شاهد نصب جایگاه برنامه استقبال از شهدا بودند اگر هم نبودند که باید بر این دقت نظر تبریک گفت.

۳- با توجه به اینکه از دو روز قبل از طریق فضای مجازی و در شهر دهان به دهان پیچید که شهدا را راس ساعت۱۵ در میدان ولایت برای لحظاتی در بابل نگه خواهند داشت تا این شهر و مردم این شهر از خیر و برکت وجود این آلاله‌ها استفاده کنند و البته بیشتر مدیران شهرستان بابل نشان داده‌اند که به لطف خداوند متعال و از برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش و پشتکار خود از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و با توجه به اطلاعات دریافت شده عمدتا هم گروه های فضای مجازی را رصد می‌کنند و در ادارات معمولا اگر اینگونه برنامه ها در مرکز یا یکی از شهرستان ها بصورت ویژه برگزار شود در سایر ادارات شهرستان‌ها دهان به دهان نقل محافل اداری می شود، حال چگونه بی اطلاع بودند جای سوال است.

۴- این که مدیران و مسئولین به دلیل مسائل و مشکلات زیاد مجموعه تحت امر خود و احتمالا بیشتر شدن امورات جاری در انتهای سال شاید برخی موارد از ذهنشان خارج شود این گونه مسائل اجتماعی شاخص را نمی‌توان کتمان کرد ولی همه مدیران سوال برانگیز است؟ ضمنا پس رسالت مدیران روابط عمومی ادارات در چیست و آیا یکی از وظایف این عزیزان رصد کردن اینگونه امورات هست یا خیر؟

۵- اگر این مراسم بدون هماهنگی دستگاه‌های ناظر و یا مسئول شهرستان انجام شد چگونه می‌شود عده‌ای از صبح تا حوالی ساعت ۱۷ عصر در سطح میدان مرکزی شهر و از دو روز قبل در شهرستان بابل به تبلیغ و در نهایت به اجرای برنامه بپردازند و هیچ مسئولی به دنبال پیگیری موضوع نباشد؟

در پایان لازم به ذکر است که توجه مدیران و مسئولین خدوم شهرستان ولایتمدار بابل را بر این نکته جلب نماییم که رسانه زبان گویا و چشم بینای مردم جامعه است و بر همین اساس مجبور به گزارش دهی به مردم شریف هستیم، البته بر این باور هستیم که مردم ولایتمدار به‌همراه مدیران انقلابی و ارزشی ما باعث سربلند و عزت روز افزونی که جمهوری اسلامی به برکت خون همین شهدا به دست آورده است شده‌اند و از این مدیران ولایی و ارزشی شهرستان بابل که تعدادشان هم زیاد است می خواهیم در صحنه‌های اجتماعی جامعه حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

این ما هستیم که مدیون شهدا هستیم نه آن‌ها…

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.