امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72177
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 06 آذر 1396 - 10:38 | | ارسال توسط :

تعالی ۶۲۷ مدرسه مازندران در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

۶۲۷ مدرسه مازندران امسال در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تحت پوشش برنامه تعالی مدیریت مدارس قرار گرفتند.

به گزارش بابل نوین، قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، گفت: در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مدرسه بعنوان بنیادی‌ترین و اصلی‌ترین کانون تربیت باید بستر‌های لازم برای برنامه‌های تربیتی و هدف‌های آموزش تربیتی فراهم کند.

وی افزود: هم اکنون در این راستا یکی از جدی‌ترین برنامه‌هایی که وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید طراحی کرد، بحث تعالی مدرسه است.

قاسمی با بیان اینکه برنامه تعالی مدیریت مدرسه، برنامه‌ای است که از سال ۹۲ تا کنون در استان مازندران در حال اجراست اشاره کرد و گفت: امسال ۶۲۷ مدرسه مازندران تحت پوشش برنامه تعالی مدیریت مدارس قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: برای اینکه مجموعه مدیران واحد‌های آموزشی که در ذیل این برنامه فعالیت میکنند توجیح شوند، یک دوره کامل برای هدف‌ها و اجرای این برنامه‌ها به آن‌ها ارائه شد.

وی با بیان اینکه در این راستا ما در طی دو روز گذشته همایشی را در منطقه استان مازندران برگزار کرده ایم اشاره کرد و گفت:: این همایشات در شهرستان‌های نوشهر، آمل و بابلسر برای همه مدیران و به اتفاق مدیران آموزشی شهرستان‌های مناطق برگزار و از اهداف اصلی و اجرایی این برنامه برای همه مدیران مجموعه توجیح و تشریح شد.

قاسمی با بیان اینکه هر مدرسه سال خود را با یک برنامه هدفمند آغاز خواهد کرد اشاره کرد و افزود: سال آینده این برنامه در تمام واحد‌های آموزشی استان مازندران به صورت جدی اجرا خواهد شد./م

منبع: باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.