امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 76487
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 21 دی 1396 - 11:22 | | ارسال توسط :

تعطیلی کارگاه‌ های نا ایمن در مازندران

به گزارش بابل نوین، کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تا کنون ۳۲ واحد کارگاهی بدلیل عدم رعایت موازین ایمنی توسط بازرسان کار در شهرستان‌ها با هماهنگی دادستانی پلمب و ۱۲ واحد نیز در ماه جاری در مازندران تعطیل می‌شوند. وی افزود: این اداره کل در اجرای ماده ۱۰۵ قانون کار اقدام […]

به گزارش بابل نوین، کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تا کنون ۳۲ واحد کارگاهی بدلیل عدم رعایت موازین ایمنی توسط بازرسان کار در شهرستان‌ها با هماهنگی دادستانی پلمب و ۱۲ واحد نیز در ماه جاری در مازندران تعطیل می‌شوند.

وی افزود: این اداره کل در اجرای ماده ۱۰۵ قانون کار اقدام به تعطیل نمودن کارگاه‌ های نا ایمن نموده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: غالب حوادث در کارگاه‌های ساختمانی در اثر وجود دهانه باز و پرتگاه‌ های بدون حفاظ اتفاق می‌افتد، لذا با ایجاد پوشش موقت بر روی دهانه‌های باز و نصب حفاظ موقت در اطراف پرتگاه‌ ها می‌ توان بخش اعظمی از حوادث ساختمانی از کاهش داد.

اصغری افزود: آموزش‌های لازم به بیشتر مهندسین و کارگران در زمینه ایمنی ارائه شده است و دیگر هیچ عذری برای سهل‌ انگاری در رعایت موازین ایمنی پذیرفته نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: استقرار مسؤولان ایمنی در کارگاه‌ ها نیز از اقدامات بسیار خوب است که قطعا در کاهش حوادث ناشی از کار تأثیر دارد.

اصغری افزود: اجرای قوانین و آیین نامه‌های مربوط به ایمنی از وظایف مهم همه کارگاه‌ها به ویژه کارگاه‌های ساختمانی است و در غیر این صورت قطعا پلمب این کارگاه‌ ها با شدت بیشتری ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.