امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64905
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 12 شهریور 1396 - 15:58 | | ارسال توسط :

تعلیق اردوهای دانش‌آموزی تا بازنگری شیوه‌نامه اردو‌ها و بازدید‌ها

وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از تدوین بازنگری شیوه نامه برگزاری اردو و بازدید دانش آموزی و تعلیق اعزام گروه‌های دانش آموزی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش بابل نوین، به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این اطلاعیه ضمن ابراز تأسف عمیق از سانحه اخیر واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان اعزامی به اردوی تشکیلاتی سازمان دانش آموزی، اشاره شده است: یک تیم تخصصی، ماموریت یافته است تا گزارشی از برگزاری و برنامه ریزی اعزام دانش آموزان به اردوی مذکور را به همراه علل و عوامل بروز حادثه مورد بررسی و اعلام نظر قرار دهد.

این گزارش حاکیست؛ در این اطلاعیه یک کارگروه تخصصی نیز ماموریت یافته تا با مشارکت معاونت‌های مربوطه نسبت به بازنگری و اصلاح ضوابط و مقررات برگزاری اردو‌ها و بازدید‌ها با رویکرد افزایش ضریب ایمنی دانش آموزان در سفرهای گروهی، حداکثر ظرف یک ماه آینده اقدام کند.

براساس این گزارش؛ در این اطلاعیه مقرر شده است تا بازنگری شیوه نامه برگزاری اردو‌ها و بازدید دانش آموزی و… تا زمان بررسی مجدد دستورالعمل مذکور، اعزام دانش آموزان در شب، جز از طریق وسیله نقلیه ریلی وهوایی ممنوع است./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.